Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ach 1x per jaar een grote beurt valt wel mee. Nooit veel aparte reparatie tot hu toe gelukkig.

Goeienavond autorijdende en fietsende visliefhebbers.😊

Goeiemorgen allemaal

Goedemorgen , fijne dag allemaal.

Mogge, ik duik mn bed weer in met verhoging, wissel het af met de vrouw. Lekker belabberd gevoel met spierpijn en dus weinig slaap.
Zo maar ff ziek melden op mn werk.

Mogge, ik duik mn bed weer in met verhoging, wissel het af met de vrouw. Lekker belabberd gevoel met spierpijn en dus weinig slaap.
O jeetje. Beterschap Albert.

Moge binnenkomers en beterschap dan maar Albert.

Ik maak 20000km per jaar (prive) dat gaat dan wel heel lang duren 🤣
Nou. Gebeld door de garage, airco check, komt erbij, remvloeistof… en een nieuwe accu, en die krengen zijn duur ivm Start/Stop systeem vd auto.
Hij had hem doorgemeten en zat op 40% nog, en daarom werkte dat systeem ook niet (wist ik al sinds januari trouwens) nu maar vervangen dan voor de winter.

Nou. Gebeld door de garage, airco check, komt erbij, remvloeistof… en een nieuwe accu, en die krengen zijn duur ivm Start/Stop systeem vd auto.
Hij had hem doorgemeten en zat op 40% nog, en daarom werkte dat systeem ook niet (wist ik al sinds januari trouwens) nu maar vervangen dan voor de winter.
Dure liefhebberij soms, autorijden! Altijd blij als alles weer oké is.

Middag, hier staat de boerekool op. Straks de griepprik ophalen.
Beterschap!

Ja het is vroeg maar toch wens ik iedereen alvast een fijne avond.

Middag, hier staat de boerekool op. Straks de griepprik ophalen.

Beterschap!
Dank, ik moest die prik morgen halen. Vanmorgen maar even de huisarts gebeld. Ze houden er 1 achter voor me, en dan kan ik een nieuwe afspraak maken,

Dank, ik moest die prik morgen halen. Vanmorgen maar even de huisarts gebeld. Ze houden er 1 achter voor me, en dan kan ik een nieuwe afspraak maken,
Ja,die moet je niet halen als je ziek bent. Heb ik 1 keer gedaan, dat was geen strakke actie.

Eerst eens even bijkomen van de rekening van de garage. Viel bijna vd bank.

Griepprik gehaald bij een volle maan ( is nu zelfs een supermaan), hopelijk geen vreemde bijwerkingen :br::DD

Eerst eens even bijkomen van de rekening van de garage. Viel bijna vd bank.
Nu ook nog hoofdpijn dus;))

Moge Henny en ja ik ook. En toch heb ik geen pb gestuurd ;))
Eerst ff koffie met een broodje pakken en kijken of ik nog een uurtje slaap mee kan pakken,

Moge Henny en ja ik ook. En toch heb ik geen pb gestuurd ;))
Eerst ff koffie met een broodje pakken en kijken of ik nog een uurtje slaap mee kan pakken,
Ik zit ook aan een bakkie en probeer zo op de bank nog een uiltje te knappen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan