Fozzy
Well-known member
Ach 1x per jaar een grote beurt valt wel mee. Nooit veel aparte reparatie tot hu toe gelukkig.
O jeetje. Beterschap Albert.Mogge, ik duik mn bed weer in met verhoging, wissel het af met de vrouw. Lekker belabberd gevoel met spierpijn en dus weinig slaap.
Zo maar ff ziek melden op mn werk.
Beterschap gewenst allebei.Mogge, ik duik mn bed weer in met verhoging, wissel het af met de vrouw. Lekker belabberd gevoel met spierpijn en dus weinig slaap.
Nou. Gebeld door de garage, airco check, komt erbij, remvloeistof… en een nieuwe accu, en die krengen zijn duur ivm Start/Stop systeem vd auto.Ik maak 20000km per jaar (prive) dat gaat dan wel heel lang duren 🤣
Dure liefhebberij soms, autorijden! Altijd blij als alles weer oké is.Nou. Gebeld door de garage, airco check, komt erbij, remvloeistof… en een nieuwe accu, en die krengen zijn duur ivm Start/Stop systeem vd auto.
Hij had hem doorgemeten en zat op 40% nog, en daarom werkte dat systeem ook niet (wist ik al sinds januari trouwens) nu maar vervangen dan voor de winter.
Beterschap!Mogge, ik duik mn bed weer in met verhoging, wissel het af met de vrouw. Lekker belabberd gevoel met spierpijn en dus weinig slaap.
Dank, ik moest die prik morgen halen. Vanmorgen maar even de huisarts gebeld. Ze houden er 1 achter voor me, en dan kan ik een nieuwe afspraak maken,Middag, hier staat de boerekool op. Straks de griepprik ophalen.
Beterschap!
Ja,die moet je niet halen als je ziek bent. Heb ik 1 keer gedaan, dat was geen strakke actie.Dank, ik moest die prik morgen halen. Vanmorgen maar even de huisarts gebeld. Ze houden er 1 achter voor me, en dan kan ik een nieuwe afspraak maken,
Zou ze dan eens bellen of de komma wel goed staatEerst eens even bijkomen van de rekening van de garage. Viel bijna vd bank.

Ach, als je het bedrag omrekent naar uitgave per maand valt het mee. En het is maar 1x per jaar.Zou ze dan eens bellen of de komma wel goed staat![]()

Nu ook nog hoofdpijn dusEerst eens even bijkomen van de rekening van de garage. Viel bijna vd bank.

Je hebt er ook het gemak van.Ach, als je het bedrag omrekent naar uitgave per maand valt het mee. En het is maar 1x per jaar.
Ik zit ook aan een bakkie en probeer zo op de bank nog een uiltje te knappen.Moge Henny en ja ik ook. En toch heb ik geen pb gestuurd
Eerst ff koffie met een broodje pakken en kijken of ik nog een uurtje slaap mee kan pakken,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.