Leuke hobby, ik zou ook wel een weerstation willen maar kan de sensoren niet op de juiste plek plaatsen
Leuke hobby, ik zou ook wel een weerstation willen maar kan de sensoren niet op de juiste plek plaatsen
Komend weekend de allerlaatste keerAquatlantis
Goedenavond, reageer hier niet zo vaak, maar is het vivarium verleden tijd?.
Nu je kleinste orchidee weg is heb je hier weer mooi plek voorGoedemiddag
Gisteren een plantje gekocht. Vreselijk plakkere pot die aan mijn vingers bleef plakken. Foto is nog in de zaak gemaakt. Na het weekend even bellen wanneer ze hem mogen bezorgen.
Afmetingen ongeveer 1,80 x 0,9 m.
Bekijk bijlage 392358

Nog nooit iets van gehoord?is sloop/renovatie van pand waar ik woon
Allerlei verhalen doen de ronde waar ik me dus maar niet aan ophoud.Nog nooit iets van gehoord?
Nee, daar heb je niks aan. Maar je houdt er altijd een beetje rekening mee denk ik en dat lijkt me op de lange termijn soms toch niet echt leuk.Allerlei verhalen doen de ronde waar ik me dus maar niet aan ophoud.
Avond Bert en ja dit weekend is de laatste kans om heen te gaan.Aquatlantis
Goedenavond, reageer hier niet zo vaak, maar is het vivarium verleden tijd?.
Hoe gaat ie vandaag? K alweer beter of samen ziek?Avond.
K Beter en ik beetje slappies nog. Maar ik klaag niet, is me nooit geleerd.Hoe gaat ie vandaag? K alweer beter of samen ziek?
Ik wil je wel de basisdingen leren hoorMaar ik klaag niet, is me nooit geleerd.

Ze is an t werk, als ik wat wil moet ik zelf maken of de student vragen. Maar die zit liever achter zn 4 schermen boven….Ik wil je wel de basisdingen leren hoor
Maar gaat de juiste kant weer op gelukkig. Nu kan K soep met een scheutje liefde voor jou maken![]()
Tegen de tijd dat die in beweging komt heb je zelf de soep al opgewarmd en opgegetenZe is an t werk, als ik wat wil moet ik zelf maken of de student vragen. Maar die zit liever achter zn 4 schermen boven….

Slaap lekker John. En ben er wat later uit hoorSlaap lekker allemaal en tot 05.00.

Dat is zeker zo. Je laat toch bepaalde dingen. Aquarium, kozijnen schilderen, "kleine" vogelkooien niet opruimen want die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben met verhuizen... ik noem maar wat voorbeelden.Nee, daar heb je niks aan. Maar je houdt er altijd een beetje rekening mee denk ik en dat lijkt me op de lange termijn soms toch niet echt leuk.
Slaap lekker.Welterusten allemaal.
Ja das niet leuk. Vooral het aquarium natuurlijkDat is zeker zo. Je laat toch bepaalde dingen. Aquarium, kozijnen schilderen, "kleine" vogelkooien niet opruimen want die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben met verhuizen... ik noem maar wat voorbeelden.

ja zelfs een klein bakje opstarten zie ik even niet zitten.Ja das niet leuk. Vooral het aquarium natuurlijk![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.