Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond allemaal.
Het is flink mistig weer.

Goedenavond,
Mijn eigen auto staat nog steeds bij de garage maar morgen met het leenkoekblik toch maar even naar het vivarium.
Ben er nog nooit geweest en dit zou de laatste x zijn dus ff een dagje weg met het gezin.

Wat een baggerpomp bij de Lido! Dat wordt een nieuw filter ipv nieuwe verlichting. Maar welke?

Aquatlantis
Goedenavond, reageer hier niet zo vaak, maar is het vivarium verleden tijd?.

Avond.
Goedemiddag

Gisteren een plantje gekocht. Vreselijk plakkere pot die aan mijn vingers bleef plakken. Foto is nog in de zaak gemaakt. Na het weekend even bellen wanneer ze hem mogen bezorgen.
Afmetingen ongeveer 1,80 x 0,9 m.

Bekijk bijlage 392358
Nu je kleinste orchidee weg is heb je hier weer mooi plek voor:DD

Allerlei verhalen doen de ronde waar ik me dus maar niet aan ophoud.
Nee, daar heb je niks aan. Maar je houdt er altijd een beetje rekening mee denk ik en dat lijkt me op de lange termijn soms toch niet echt leuk.

Komend week-end het laatste vivarium evenement, onze hobby is als een kaarsje wat langzaam opbrand.

Ik wil je wel de basisdingen leren hoor:DD:DD
Maar gaat de juiste kant weer op gelukkig. Nu kan K soep met een scheutje liefde voor jou maken:))
Ze is an t werk, als ik wat wil moet ik zelf maken of de student vragen. Maar die zit liever achter zn 4 schermen boven….

Ze is an t werk, als ik wat wil moet ik zelf maken of de student vragen. Maar die zit liever achter zn 4 schermen boven….
Tegen de tijd dat die in beweging komt heb je zelf de soep al opgewarmd en opgegeten :DD

Welterusten Albert.

Slaap lekker allemaal en tot 05.00.

Welterusten allemaal.

Nee, daar heb je niks aan. Maar je houdt er altijd een beetje rekening mee denk ik en dat lijkt me op de lange termijn soms toch niet echt leuk.
Dat is zeker zo. Je laat toch bepaalde dingen. Aquarium, kozijnen schilderen, "kleine" vogelkooien niet opruimen want die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben met verhuizen... ik noem maar wat voorbeelden.

Dat is zeker zo. Je laat toch bepaalde dingen. Aquarium, kozijnen schilderen, "kleine" vogelkooien niet opruimen want die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben met verhuizen... ik noem maar wat voorbeelden.
Ja das niet leuk. Vooral het aquarium natuurlijk ;))

Moge allemaal en ja iets vroeger dan gepland. Zo aan de koffie en wat herhalingen zien en rond 7 uur verversen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan