Moge Michael en veel plezier.
Nee, ik heb ook gekeken naar de 307, zag er 1 op Marktplaats. Maar er is nog zo weinig over bekend in NL. staat genoeg op YT overigens.Iemand bekent met de Fluval 407?
Moge John en rij voorzichtig.
Dan zal ik de machinist wel een app sturen JohnZit lekker in de trein

Lekker in de trein? 1e klas? Dat zit redelijk lekker vergeleken met 2e klas…. Of business class.Zit lekker in de trein
2e was eerste stuk lekker rustigLekker in de trein? 1e klas? Dat zit redelijk lekker vergeleken met 2e klas…. Of business class.
Zon, ik kan hier amper 100 meter kijken buiten.Goede morgen, druk weekje geweest hier,
Wens iedereen een fijn weekend, aan het weer ligt het niet beetje zonnetje en niet te koud. 😎
Wat en zootje met vervoer daar weer John.Middag, ga weer retour
Deel is weer naar huis gegaan, deel is gaan fietsen of lopenIk lees net een reactie van het Vivarium en de bus stond op een verkeerde plek waardoor mensen uren hebben staan te wachten. Ongelofelijk zoiets.
Ik lees net een reactie van het Vivarium en de bus stond op een verkeerde plek waardoor mensen uren hebben staan te wachten. Ongelofelijk zoiets.
Dan heb je gewoon even een raar toetsenbord Albert🤣Heb ik ook wel eens.Sjonge, lees net dat bericht van me van een uur terug, lijk wel dislectysch. Maar ik bedoelde dus dat de originele plank in de kast op de helft zit normaal. Die dus omhoog geplaatst door 4 gaatjes te boren in de zijkanten. Netjes uitgemeten met een stuk plakband van voor naar achter waardoor de boor niet wegschiet ook. Stukje tape op de boor om niet te diep fe boren ook. Dat klusje is klaar, en nu eerst weer bijkomen met een kopje koffie. Energie level nog niet wat het was voor de griep van afgelopen dagen.
Dat is allemaal weer lekker gecominiceerd ja, je zou toch denken na al die jaren ervaringen dat de laatste keer wel goed zou gaan. Dus niet he.Nou je zal maar staan te wachten in de kou op dat busje.
Zover ik me herinner was er de eerste keren daar helemaal geen pendelbus en reed de bus op zaterdag helemaal niet naar het Vivarium. Je snapt het niet maar goed.Dat is allemaal weer lekker gecominiceerd ja, je zou toch denken na al die jaren ervaringen dat de laatste keer wel goed zou gaan. Dus niet he.
En dan willen ze het auto vervoer terugdringen….l op deze manier gat dat dus nooit lukken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.