Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zover ik me herinner was er de eerste keren daar helemaal geen pendelbus en reed de bus op zaterdag helemaal niet naar het Vivarium. Je snapt het niet maar goed.
Eerste keren reed er nog gewoon openbaar vervoer dat er in de buurt stopte, die lijn rijdt niet meer in het weekend. Ben zelf 1 jaar met een taxi heen en weer gegaan vanaf Den Bosch . Volgens mij is de pendelbus vorig jaar pas georganiseerd, en had de chauffeur van de pendelbus vanochtend vertraging waardoor eerst een vrijwilliger 3 ritjes gedaan heeft

Goeiesmiddags blij dat ik weer thuis ben. Vond het vreselijk druk, werd er naar van.
Heb een paar jaar geleden een burnout gehad en sindsdien heb ik wel vaker kast van drukke plaatsen. Het ging de laatste tijd prima. Dus dacht dat kan ik wel. Niet dus. Ben niet eens boven geweest. Wel hout gescoord.

Eerste keren reed er nog gewoon openbaar vervoer dat er in de buurt stopte, die lijn rijdt niet meer in het weekend. Ben zelf 1 jaar met een taxi heen en weer gegaan vanaf Den Bosch . Volgens mij is de pendelbus vorig jaar pas georganiseerd, en had de chauffeur van de pendelbus vanochtend vertraging waardoor eerst een vrijwilliger 3 ritjes gedaan heeft
Op FB las ik dat ie op een verkeerde plek stond maar ja ik weet het ook niet. Maar ja lullig voor degene die uren reizen en dan daar in de kou staan.

Middag. Bij de intratuin beetje wezen kerstshoppen. Daar was het ook druk:br:

Avond
Ik wacht op de Dracaene, die wordt vanavond toch nog bezorgd 🙂

Dag allemaal vanuit de ligstand op de bank.

Avond Nicole en Albert. Hier ook in de ligstand met Netflix op de tv.

Mooie sprintrace gezien en Norris heeft voor hem goede zaken gedaan. Nu afwachten hoe groot de nederlaag van Ajax gaat worden dit weekend :DD :DD

Goeienavond. Hangen hier ook op de bank, we zijn weer een beetje bijgekomen.

Niet op de beurs geweest

2,5 uur staan koekeloeren bij een halte. Iets met een vertraagde chauffeur en een pendelbus bij de verkeerde halte. Is uiteindelijk gespot door de mensen van de kiosk maar toen had ik m'n retourkaart al gekocht en de beslissing genomen maar om te keren

2,5 uur staan koekeloeren bij een halte. Iets met een vertraagde chauffeur en een pendelbus bij de verkeerde halte. Is uiteindelijk gespot door de mensen van de kiosk maar toen had ik m'n retourkaart al gekocht en de beslissing genomen maar om te keren
Jeetje, das wel heel erg balen zeg:((

Nou het liep niet lekker las ik bij RB met een 16e tijd voor Max.

Op naar Frits dus ;))
Maar ja zonde van zo n dag John en altijd wel balen.,
Frits of anders pp sontplein buurt. Maar bv Aquabeek was er, en die zit niet echt op een ov vriendelijke plek vanuit het noorden, en vkc ook niet. Maar aangezien ik thuis ook een pup heb en mantelzorger ben is het vooral zonde omdat je niet zo even morgen weer gaat

Ja het blijft zonde John want je stelt je het anders voor nog los van de reiskosten.

Alleen de trein had me normaal gesproken €41 gekost voor heen en terug samen vanaf Groningen

Ja het OV is ook al niet goedkoop.

Goeiemorgen vroege vogel😊

Goedemorgen
Hond met hoge nood...

Moge Nicole en ik hoop voor je dat het droog is daar.

Ja het was droog gelukkig. Hondjes liggen te slapen en ik ben klaar wakker. Het leven is goed zeggen ze haha.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan