Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeienavond samen. Net bij familie op bezoek geweest, nu lekker gedoucht, pyjama en badjas aan en op de bank, heerlijk.

Avond Henny en ik plof ook zo op de bank met wat snacks.

Avond! Vandaag op kantoor gewerkt dus morgen lekker thuis. Eerst in de ochtend op mijn bonuskindje passen :DD

Goedeavond dames en heren

Goeiemorgen. Een kort nachtje dit keer helaas. Misschien lukt het om op de bank nog een oogje dicht te doen.

Goeiemorgen. Een kort nachtje dit keer helaas. Misschien lukt het om op de bank nog een oogje dicht te doen.
O jee ik zat ook al vroeg in de chat en ben herhalingen gaan kijken.

Moge allemaal.

Middag! Met de kleine bij de kinderboerderij en speeltuin geweest en nu allebei moe op de bank

Middag. Bijna weekend. Nog 2uurtjes en dan gelijk langs DHL punt om mn planten bestelling etc af te halen hier op industrieterrein. Kan ik ermee aan de slag in het nieuwe project.

Middag. Bijna weekend. Nog 2uurtjes en dan gelijk langs DHL punt om mn planten bestelling etc af te halen hier op industrieterrein. Kan ik ermee aan de slag in het nieuwe project.
Goeiemiddag!
Veel plezier!

:koffie: Samen en dan de ega de deur uitsturen naar t werk. En ik wat knutselen aan de bak.

Middag.
Iemand van jullie nog belang bij wat Crepidomanes sp vietnam 3?
20251113_163612.jpg

Moi. Nix meer doen vanavond. Uitrusten van een drukke werkweek en het geknutsel met de scapebak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan