Fozzy
Well-known member
Middag allen
O jee ik zat ook al vroeg in de chat en ben herhalingen gaan kijken.Goeiemorgen. Een kort nachtje dit keer helaas. Misschien lukt het om op de bank nog een oogje dicht te doen.
Goeiemiddag!Middag. Bijna weekend. Nog 2uurtjes en dan gelijk langs DHL punt om mn planten bestelling etc af te halen hier op industrieterrein. Kan ik ermee aan de slag in het nieuwe project.
Samen en dan de ega de deur uitsturen naar t werk. En ik wat knutselen aan de bak.Jippie!En ik wat knutselen aan de bak.
Niet geschikt voor personen met weinig geduld volgens mij
Hoezo niet? Omdat ie langzaam groeit? Scheelt weer snoeienNiet geschikt voor personen met weinig geduld volgens mij![]()
Middag Thea.

Haha, ja maar zoveel geduld heb ik niet.Hoezo niet? Omdat ie langzaam groeit? Scheelt weer snoeien![]()
Beetje jammer weer.Haha, ja maar zoveel geduld heb ik niet.
Ja de potjes die ik had staan zijn op inmiddels dus als je nog een adresje in de buurt weetBeetje jammer weer.
Macaroni is weer op.

Denk dat @Cornelius ze allemaal heeft gekocht, hij moet nog een jaar op z'n mosjes wachtenJa de potjes die ik had staan zijn op inmiddels dus als je nog een adresje in de buurt weet![]()
![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.