Als ik zie wat hij maakt dan heeft hij van nature al genoeg geduld.Denk dat @Cornelius ze allemaal heeft gekocht, hij moet nog een jaar op z'n mosjes wachten![]()
Als ik zie wat hij maakt dan heeft hij van nature al genoeg geduld.Denk dat @Cornelius ze allemaal heeft gekocht, hij moet nog een jaar op z'n mosjes wachten![]()
Denk het ook.Als ik zie wat hij maakt dan heeft hij van nature al genoeg geduld.

Nee,dat niet. Maar ik weet wel iemand die straks 12 potjes in de aanbieding heeft. Daar heb ik nog wel ruimte voor in mijn raamkozijn 😎Denk dat @Cornelius ze allemaal heeft gekocht, hij moet nog een jaar op z'n mosjes wachten![]()
Leuk! Gelukkig hoef ik daar de stroomrekening niet te betalen

Ik niet gelukkig. Goedemorgen.Moge allemaal en hebben we een aardbeving gevoeld hier? Nou ik niet in elk geval.
En ff pauze van het planten van al die in vitro plantjes. Valt nog niet mee met een pincetje alles in de soil te plaatsen.Kwestie van geduld dusEn ff pauze van het planten van al die in vitro plantjes. Valt nog niet mee met een pincetje alles in de soil te plaatsen.

Kwam Frits naar jou toe?Middag Thea. Is het geen heerlijk weer zo want ik hoefde niet naar Frits met de regen![]()
![]()
Wel jammer voor Frits, daar gaat z'n omzet voor de vrijdagMiddag Thea. Is het geen heerlijk weer zo want ik hoefde niet naar Frits met de regen![]()
![]()
Morgen nieuwe poging?Ik had hem al een app gestuurd dat ik morgen kom want dan is de regen volgens de voorspelling minder en anders gaat het regenpak wel aan want ik moet toch nog de stad in.Wel jammer voor Frits, daar gaat z'n omzet voor de vrijdagMorgen nieuwe poging?
Dank je wel.
Heb je je nieuwe plant al?Goedemiddag
O je dan is die niet goed op de hoogte want weervoorspelling wordt ook gebruiktVerwachting![]()
Geleerd van Richard.

Ik was je glazen bol vergetenO je dan is die niet goed op de hoogte want weervoorspelling wordt ook gebruikt![]()
https://www.weersvoorspelling.nl/weer-nederland/groningen/10226
https://www.encyclo.nl/begrip/weervoorspelling

Die is een tijdje geleden kapot gevallen maar ik heb Google gebruiktIk was je glazen bol vergeten![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.