Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Denk dat @Cornelius ze allemaal heeft gekocht, hij moet nog een jaar op z'n mosjes wachten:DD
Nee,dat niet. Maar ik weet wel iemand die straks 12 potjes in de aanbieding heeft. Daar heb ik nog wel ruimte voor in mijn raamkozijn 😎

Even wat plaatjes vanuit glow Eindhoven
20251113_195211.jpg
20251113_193507.jpg
20251113_192647.jpg
20251113_192431.jpg
20251113_190914.jpg
20251113_185538.jpg
20251113_184719.jpg
20251113_183300.jpg

Moge allemaal en hebben we een aardbeving gevoeld hier? Nou ik niet in elk geval.

Goedemorgen op deze vrijdag 14 november. De dag die nogal bijzonder is voor mij, ons als gezin en familie, toen op 14 november 2019 mn hart het nodig achtte rond half 10 dat die even een poosje stil moest gaan staan toen ik op mn werk was. En dan ben je blij en dankbaar dat je collega’s snel handelden en begonnen met reanimeren etc. Gelukkig ben ik er nog en heb er niks aan over gehouden behalve dat ik nu al 6 jaar met een ICD door het leven ga en hartpatiënt ben.
En we gaan dit uiteraard vandaag vieren met een etentje buiten de deur.

Moge binnenkomers.

Jeetje wat vliegt de tijd Albert en met de afloop is een etentje wel gepast lijkt me zo. Heel veel plezier alvast samen.

:koffie: En ff pauze van het planten van al die in vitro plantjes. Valt nog niet mee met een pincetje alles in de soil te plaatsen.

Goeiesmiddags!
Wat een klein filter is die 407! Had het groter verwacht. Die ga ik dus op de Lido200 zetten.

Smiddags. Gedoucht, en om kwart over 2 de Covid spuit erin laten zetten.

Zo ik dacht wat zit er in de schuur in die zak en daar vindt ik nog een lading voeding zoals 500 gr kaliumfosfaat en 2,5 kilo kaliumnitraat, 400 gr magnesiumsulfaat.
Nou mooi meegenomen weer dus.

Middag beide en ik moet dinsdag voor de pneumokokken en de griepprik. Ik hoop dat ik het overleef.

Griepprik moet ik nieuwe afspraak voor maken, was ziek vorige week en toen afgezegd.

Normaal haal ik hem niet maar ja ik kan het nu combineren. Ik ben eigenlijk nooit echt ziek maar ja als we er toch zijn.

Middag. Hier net ook weer een naald erin maar nu om wat buisjes met bloed te vullen.

@Fozzy fijne 2de verjaardag! Veel plezier vanavond.

Middag Thea. Is het geen heerlijk weer zo want ik hoefde niet naar Frits met de regen :DD :DD

Wel jammer voor Frits, daar gaat z'n omzet voor de vrijdag :DD Morgen nieuwe poging?
Ik had hem al een app gestuurd dat ik morgen kom want dan is de regen volgens de voorspelling minder en anders gaat het regenpak wel aan want ik moet toch nog de stad in.
Hij houdt altijd levendvoer voor me vast dus dat komt wel goed.

Goedemiddag

@Fozzy een hele mooie dag gewenst met de mensen die je zo lief hebt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan