Als troost naar de Ikea voir wat gehaktballenMiddag allemaal. Zo op naar de vaccinatie dus als jullie me niet weer horen dan weten jullie wat de reden is![]()
![]()

Ja ik ben al koud genoeg en de Ikea is de andere kant op dus ik mik zo een pizza in de oven.Middag.
Als troost naar de Ikea voir wat gehaktballen![]()
Oh, geen gehaktbalken dus. Snap niet dat jij met zo weinig geduld ooit 20 aquaria hadNou ze kunnen vandaag de pot op met de vaccinatie. Ik zet mn fiets neer en daar een rij van ongeveer 70 man buiten en dan dubbel opgesteld dus ik schat zo n 100-150 mensen en dan binnen nog denk ik. Ja daar hga ik geen uur staan wachten in de kou en ik bel wel of het op de praktijk een keer kan en anders maar niet.

Eet smakelijk alvastJa ik ben al koud genoeg en de Ikea is de andere kant op dus ik mik zo een pizza in de oven.

Is nu alweer op dus.Nog 5 min moet ik geduld hebben![]()
![]()
Net zoals de wachttijd. Nu heb ik onbeperkt bellen..maar je hangt zo een kwartier in de wacht.Middag Albert en ja dat trucje zal vaak lukken en vult de kassa.
Wij noemen dat ‘taalpurisme’ in onze familie…Fozzy het is eega en niet ega, sorry zie dit al zo lang voorbijkomen, wilde ik even kwijt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.