Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Morgen allemaal. Ik las het bericht van die mensen, de ellende met die tabletten. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets wil, kan doet. Alleen al het gemis van onze hond, mijn maatje Billy. Hoe erg moet het wel niet zijn voor die mensen, de slachtoffers, de nabestaanden......

Middag allemaal. Zo op naar de vaccinatie dus als jullie me niet weer horen dan weten jullie wat de reden is :DD :DD

Middag, lunch gedaan met de ega, soepje (leftover van t weekend) en een broodje.
Zo de fietsdrager op de auto plaatsen en de fiets wegbrengen voor een onderhoudsbeurt en om half 3 langs de assistente van de huisarts om de griepprik erin te jassen. En dan heb ik weer genoeg actie gehad voor vandaag.

Nou ze kunnen vandaag de pot op met de vaccinatie. Ik zet mn fiets neer en daar een rij van ongeveer 70 man buiten en dan dubbel opgesteld dus ik schat zo n 100-150 mensen en dan binnen nog denk ik. Ja daar hga ik geen uur staan wachten in de kou en ik bel wel of het op de praktijk een keer kan en anders maar niet.

Nou ze kunnen vandaag de pot op met de vaccinatie. Ik zet mn fiets neer en daar een rij van ongeveer 70 man buiten en dan dubbel opgesteld dus ik schat zo n 100-150 mensen en dan binnen nog denk ik. Ja daar hga ik geen uur staan wachten in de kou en ik bel wel of het op de praktijk een keer kan en anders maar niet.
Oh, geen gehaktbalken dus. Snap niet dat jij met zo weinig geduld ooit 20 aquaria had:DD

Je moet er wel wat voor overhebben John. Als je bij de snackbar moet wachten op de kroketten wacht je ook wel.

Voordeel dat ik een afspraak heb bij de huisarts om half3. Niks wachtrij.

Goedemiddag, kwartiertje aan de telefoon met Ziggo gehangen. In oktober was ons modem defect, en stuurden ze een monteur langs om te vervangen. Maar er staat wel ineens €55,— aan extra kosten onder de noemer ‘aanvullende diensten’ op 16 oktober…. Ja hallo, niet onze fout dat die modem defect is gegaan zeg ik tegen de persoon vd klantenservice…. Nee, zegt ie, ik maak even een aanpassing in de factuur. Dus dat… als je niks zegt ben je €55,— kwijt.

Middag Albert en ja dat trucje zal vaak lukken en vult de kassa.

O ja, bij sommige instanties mag je al blij zijn als je na een kwartier iemand spreekt.

Beetje eten voor mezelf maken, de ega is op t werk bezig met griepvaccinaties zetten bij bewoners van 2 woningen in het gebouw.
Dus die is wel even bezig tot een uur of 7.

Fozzy het is eega en niet ega, sorry zie dit al zo lang voorbijkomen, wilde ik even kwijt.

Smorgens, woensdag en dus weer een lange dag om de week door midden te krijgen.

Goeiemorgen samen. Vandaag maar eens flink poetsen in het “gastenverblijf” boven. Krijg gasten dit weekend. Gezellig.

Goeiemiddag. Zit te zoeken naar Aziatische bodembewoners die bij mijn bakje passen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan