Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen, licht winterse temperatuur buiten van -1,5 op dit moment. Ik hou ervan. Straks om 9uur ff naar de kapper voor een tondeuse en schaar behandeling. Daarna de bakken doen en misschien daarna op stap met de vrouw. Ligt er nog aan hoe we ons verder voelen uiteraard.

Laatst bewerkt:
Moge Albert en om half 7 was het hier -4.

Mogge, frisjes op de fiets naar de kapper, al is het amper 500mtr fietsen.

Ik zeg alvast middag allemaal en ga een broodje eten.

Middag. Paar porties kibbeling scoren bij de visboer. Blijkbaar zijn er meer die dat doen want er is een wachtrij.

Goeiesmiddags. Ik heb nog zuurkool over van gisteren. Dat ga ik lekker warm maken.

Moi, aquarium onderhoud gehad van beide, zal straks nog wel een foto plaatsen vd nieuwe bak als ik zin heb.. zo eerst ff naar de DHZ voor een verlengsnoer.

Vanmorgen samen op stap geweest, een nieuwe splittopper besteld voor ons bed. De huidige is aan vervanging toe na 5jr.
En daarna door naar Enter, naar de winkelstaat van nederland bij Roetgerink. De vrouw heeft een trui en broek gekocht, en ik een ‘half zip’ trui met een contrasterend overhemd om eronder te dragen. Zo lopen wij er weer bij als WA en Max 😜 😜

De best geklede inwoners van Bergentheim :deal:

Tja zover lees ik niet terug hoor :DD :DD
Ik las het in de chat dus ja ik dacht laat ik dat even melden:juggle:

Tijd voor koffie, had Albert net ook al gepost
Koffie drink ik overdag nooit behalve bij mn broodje om 12 uur maar als compensatie zal ik om herhaling te voorkomen nu snel wat friet in de oven gooien en er daarna een flinke klodder Calve mayo bij doen:chef:

Goedemiddag

Hier van de week geen topper, maar een nieuw matras gekocht, was ook wel hard nodig.

Ik was al langer op zoek naar een nieuw matras maar zag door de bomen het bos niet meer en stelde het daardoor als maar uit. En dan zoveel slechte reviews over bijvoorbeeld kuilvorming na korte tijd etc. Ook bij de duurdere merken.

Zit wel een levertijd op. Het gaat volgende week in productie en dan heb ik het toch nog vrij snel. In totaal max 4 weken, dus met de Kerst slaap ik lekker op mijn Decupre.

Goedemiddag

Hier van de week geen topper, maar een nieuw matras gekocht, was ook wel hard nodig.

Ik was al langer op zoek naar een nieuw matras maar zag door de bomen het bos niet meer en stelde het daardoor als maar uit. En dan zoveel slechte reviews over bijvoorbeeld kuilvorming na korte tijd etc. Ook bij de duurdere merken.

Zit wel een levertijd op. Het gaat volgende week in productie en dan heb ik het toch nog vrij snel. In totaal max 4 weken, dus met de Kerst slaap ik lekker op mijn Decupre.
Belangrijk hoor, een goed matras.

Ook meer een geintje want als ik ergens een hekel aan heb zijn het kruimels in bed.
.
.
.
.
.
.
.
en koffievlekken...
Ja, heb ontbijt in bed ook nooit gesnapt. Vooral zeer onhandig. Echt iets wat ze volgens mij vooral in films doen.

Je kan als je wil zo n waterdichte afdekhoes kopen voor je matras en dan is een ongelukje niet zo erg maar goed zelf ontbijt ik niet in bed.

Hier gaan we ook eten, uit een kom.. trekken een blik snert open, lekker makkelijk vanavond.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan