Werkse en een fijn weekend alvast.Goedemorgen,
Vandaag nog een dag in de kou werken maar dan is het weeeeeeekend!
Dus alvast een fijn weekend allemaal!
Werkse en een fijn weekend alvast.Goedemorgen,
Vandaag nog een dag in de kou werken maar dan is het weeeeeeekend!
Dus alvast een fijn weekend allemaal!
Ja ze zijn de vis nog aan het vangen hoorde ik uit betrouwbare bronwant er is een wachtrij.

Daar kun je over discusieren maar we komen aardig hoog in de top 10 denk ik..De best geklede inwoners van Bergentheim![]()
Nou dan zou ik alles snel gaan ruilenZo lopen wij er weer bij als WA en Max

Tijd voor koffie, had Albert net ook al gepost☕

Koffie drink ik overdag nooit behalve bij mn broodje om 12 uur maar als compensatie zal ik om herhaling te voorkomen nu snel wat friet in de oven gooien en er daarna een flinke klodder Calve mayo bij doenTijd voor koffie, had Albert net ook al gepost☕

Belangrijk hoor, een goed matras.Goedemiddag
Hier van de week geen topper, maar een nieuw matras gekocht, was ook wel hard nodig.
Ik was al langer op zoek naar een nieuw matras maar zag door de bomen het bos niet meer en stelde het daardoor als maar uit. En dan zoveel slechte reviews over bijvoorbeeld kuilvorming na korte tijd etc. Ook bij de duurdere merken.
Zit wel een levertijd op. Het gaat volgende week in productie en dan heb ik het toch nog vrij snel. In totaal max 4 weken, dus met de Kerst slaap ik lekker op mijn Decupre.
Klinkt heel bekenden stelde het daardoor als maar uit
Dan weten we waar jij de kerstdagen doorbrengt.Kerst slaap ik lekker op mijn Decupre
Met een kerstontbijt op bed waarschijnlijkDan weten we waar jij de kerstdagen doorbrengt.

In elk geval niet bij ons in het hunebedDan weten we waar jij de ker![]()
stdagen doorbrengt.

Nee, straks een koffievlek in je nieuwe matrasMet een kerstontbijt op bed waarschijnlijk![]()

Ook meer een geintje want als ik ergens een hekel aan heb zijn het kruimels in bed.Nee, straks een koffievlek in je nieuwe matras![]()
Ja, heb ontbijt in bed ook nooit gesnapt. Vooral zeer onhandig. Echt iets wat ze volgens mij vooral in films doen.Ook meer een geintje want als ik ergens een hekel aan heb zijn het kruimels in bed.
.
.
.
.
.
.
.
en koffievlekken...
Enjoy! 👍Hier even wat nettere kleding aangetrokken, klaar om zometeen uit eten te gaan.
Dank je welEnjoy! 👍

Ik ook, geen afwaslekker makkelijk vanavond

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.