Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hallo Albert ik hoppe det 't bes met oe geet. Ik doe trouwens niks nuttigs binnen met dit weer. Alleen een beetje pielen op een van m'n gitaren.
Moi Heldern… joa t giet lekker mit mie, de warkdag alweer dr op zitt’n en noe bie’j t wief an de koffe… 😜 😜

Ja en wat is de uitkomst?
Zelfs google komt er niet uit en meld op mn pc dat dit niet tot de beschaving behoort :DD :DD :pp

Als Grunneger kan ik er iets van maken als het gaat goed/lekker met mij en de werkdag zit er weer op en ik zit aan de koffie met mn vrouw.
Jessica komt uit Gelderland en daar lijkt ook best veel op Gronings want haar oma sprak Gelders maar ik verstond het meeste prima.

Zelfs google komt er niet uit en meld op mn pc dat dit niet tot de beschaving behoort :DD :DD :pp

Als Grunneger kan ik er iets van maken als het gaat goed/lekker met mij en de werkdag zit er weer op en ik zit aan de koffie met mn vrouw.
Jessica komt uit Gelderland en daar lijkt ook best veel op Gronings want haar oma sprak Gelders maar ik verstond het meeste prima.
Ja, klopt aardig, en Heldern is Sallands voor Hellendoorn

Avond allemaal. Eten is op, afwas gedaan en nu wachten op iemand die iets komt ophalen.

Moi Thea. Ff appverkeer met de werkgever om morgenvroeg een collega bezig te houden, hij heeft eerst een afspraak buiten de deur.

Moi Thea. Ff appverkeer met de werkgever om morgenvroeg een collega bezig te houden, hij heeft eerst een afspraak buiten de deur.
Goed bezig met delegeren bij jullie:)) Wordt het alweer drukker bij jullie?

Goed bezig met delegeren bij jullie:)) Wordt het alweer drukker bij jullie?
Het is al maanden druk… maar richting eind december wordt het nog gekker ja. Veel tassen bedrukken voor klanten die ze (laten) vullen voorde kerstpaketten, dus deadline werk.

Het is al maanden druk… maar richting eind december wordt het nog gekker ja. Veel tassen bedrukken voor klanten die ze (laten) vullen voorde kerstpaketten, dus deadline werk.
Bedoelde idd nu richting de feestdagen, weet dat het dan drukker (gekkenhuis :Dk ) wordt bij jullie. Nog even wachten op de chaos dus.

Avond Harry.

Avond Doragon.

Goeiemorgen. Het is weer vroeg vanmorgen.🥱

Mogge. Door de mist?

Ik ga lekker met de auto. Mn fiets wacht maar tot morgen.

Goedemorgen. Lekkker mistig overal?

Moge binnenkomers en hier geen mist maar wel koud.

Ik geloof dat het in Grunn een beetje extra mistig is. Kan zijn dat dat komt omdat John een peukie stond te roken. 😉😀🙂
Fout Andre en hier is eigenlijk geen mist tenzij ik een andere leesbril nodig heb :pp

Moge Jeffrey.

Middag en het is weer een grijze dag.

Middag, behoorlijk mistig vanmorgen om kwart voor 7. Nu nog steeds grijs met ietsie mist.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan