Moi Heldern… joa t giet lekker mit mie, de warkdag alweer dr op zitt’n en noe bie’j t wief an de koffe… 😜 😜Hallo Albert ik hoppe det 't bes met oe geet. Ik doe trouwens niks nuttigs binnen met dit weer. Alleen een beetje pielen op een van m'n gitaren.
https://translate.google.com/?hl=nl&sl=fr&tl=nl&op=translateMoi Heldern… joa t giet lekker mit mie, de warkdag alweer dr op zitt’n en noe bie’j t wief an de koffe… 😜 😜

Ja en wat is de uitkomst?
Zelfs google komt er niet uit en meld op mn pc dat dit niet tot de beschaving behoortJa en wat is de uitkomst?
Ja, klopt aardig, en Heldern is Sallands voor HellendoornZelfs google komt er niet uit en meld op mn pc dat dit niet tot de beschaving behoort![]()
![]()
Als Grunneger kan ik er iets van maken als het gaat goed/lekker met mij en de werkdag zit er weer op en ik zit aan de koffie met mn vrouw.
Jessica komt uit Gelderland en daar lijkt ook best veel op Gronings want haar oma sprak Gelders maar ik verstond het meeste prima.
Goed bezig met delegeren bij jullieMoi Thea. Ff appverkeer met de werkgever om morgenvroeg een collega bezig te houden, hij heeft eerst een afspraak buiten de deur.
Wordt het alweer drukker bij jullie?Het is al maanden druk… maar richting eind december wordt het nog gekker ja. Veel tassen bedrukken voor klanten die ze (laten) vullen voorde kerstpaketten, dus deadline werk.Goed bezig met delegeren bij jullieWordt het alweer drukker bij jullie?
Bedoelde idd nu richting de feestdagen, weet dat het dan drukker (gekkenhuisHet is al maanden druk… maar richting eind december wordt het nog gekker ja. Veel tassen bedrukken voor klanten die ze (laten) vullen voorde kerstpaketten, dus deadline werk.
) wordt bij jullie. Nog even wachten op de chaos dus.Avond Harry en leuk weer iets te lezen van je hier.Goedenavond
Mogguh een beetje welGoedemorgen. Lekkker mistig overal?
Ik geloof dat het in Grunn een beetje extra mistig is. Kan zijn dat dat komt omdat John een peukie stond te roken. 😉😀🙂Goedemorgen. Lekkker mistig overal?
Fout Andre en hier is eigenlijk geen mist tenzij ik een andere leesbril nodig hebIk geloof dat het in Grunn een beetje extra mistig is. Kan zijn dat dat komt omdat John een peukie stond te roken. 😉😀🙂
Nee John, ik denk eerder een leesbril met ruitenwissers.Fout Andre en hier is eigenlijk geen mist tenzij ik een andere leesbril nodig heb
Moge Jeffrey.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.