Middag allemaal vanuit een zonnig Grunn.

. Nou daar konden we samen dan weer om lachen en kreeg een waarschuwing voor op de stoep rijden dacht ik.Tja dan ben je vast fan van Trump want die laat ook boten zinken zonder enig bewijs van illegale activiteiten. De wereld wordt er niet beter opGewoon schieten……

Jippie! Heb altijd al een belangrijke titel willen hebbenNog even Thea en dan krijg je van mij de titel Miss felicitatie![]()
Kan een leuk bijbaantje zijn natuurlijk![]()

Ik wil niet weten met hoeveel (verbaal) geweld agenten te maken krijgen. Dus een agent die het woord klauwen ipv handen gebruikt vind ik nou niet echt schokkend.Zo n onbeschoft varken van een politie
Nou ik wel want als je op het gemeentehuis zou komen kijk je ook raar op als ze zeggen ga maar met je reet op die stoel zittenHier de hele dag mistig, begint nu weer goed dicht te trekken.
Ik wil niet weten met hoeveel (verbaal) geweld agenten te maken krijgen. Dus een agent die het woord klauwen ipv handen gebruikt vind ik nou niet echt schokkend.
. Tuurlijk krijgen ze veel voor de kiezen maar ja dat hoort bij het vak en rechtvaardigt niet om ook die taal te bezigen tegen een verdachte.Dag John, ja… maar binnen is het aangenaam.Avond Albert en het is alweer flink fris buiten.
Ik vind het niet normaal hoe met agenten en andere hulpverleners soms wordt omgegaan. En als je je netjes gedraagd denk ik niet dat een agent onfatsoenlijk taalgebruik gebruikt. Maar goed, let's agree to disagree.Tuurlijk krijgen ze veel voor de kiezen maar ja dat hoort bij het vak
Leuk.leuke plantjes gekregen
Morgen allemaal. Frisjes maar met Sinterklaas in het land is dat wat erbij hoort. Voor hetzelfde had er al eerder sneeuw kunnen liggen.Geen geluk. PSV draait gewoon lekker momenteel. Napoli werd ook dik weggespeeld. Dat is geen geluk meer.Moge Albert.
Ja PSV had wel wat geluk met een Liverpool dat goed van de leg is want ja als je amper van een NEC en NAC kan winnen dan is wat geluk wel prettig maar goed de punten tellen.
Ik ga zo de sluierbak eens verversen.
Laat mij erbuiten!🤣Geen geluk. PSV draait gewoon lekker momenteel. Napoli werd ook dik weggespeeld. Dat is geen geluk meer.
Maar ja. ajax en Feyenoord fans kunnen dit moeilijk aanvaarden.
Ook goedemiddag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.