Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag allemaal vanuit een zonnig Grunn.

Ik zie net dat programma Buro huppelpup ofzo en daar wil de politie iemand staande houden die ervandoor gaat. Nou rent meneer agent erachteraan en roept staan blijven en je klauwen laten zien.
Nou sorry maar dat die gast wegloopt dat kun je verwachten maar als agent ga je niet dat soort dingen dan roepen lijkt me en hij had gewoon handen laten zien kunnen zeggen.
Zo n onbeschoft varken van een politie moeten ze maar snel verkeersregelaar laten spelen :DD :DD

Van een verdachte wordt fatsoen verwacht maar dan moeten ze ook het goede voorbeeld geven en niet als iemand wegrent die taal bezigen. Ik snap nu weer helemaal waarom ik niet veel op heb met die dienders. Ik ben lang geleden ook een keer op de loop gegaan en op den duur maar gestopt maar die agent was wel fatsoenlijk en zei netjes Jan ik hou niet van sprintjes trekken en moe worden dus wil je de volgende keer gewoon blijven staan:DD:DD. Nou daar konden we samen dan weer om lachen en kreeg een waarschuwing voor op de stoep rijden dacht ik.
Tja dat heb je als je met de scooter over de stoep rijdt als jeugdige.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan