Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moj’n leu, vanmorgen een waterwissel dag

hier straks ook waterwissels in beide bakken, en wat ramen poetsen aan de binnenzijde.

Moge heren en we zijn weer thuis en het is prima te doen buiten.

:koffie: Prima te doen John? T is waterkoud volgens mij. Miezerig hierzo, was zojuist papier wegbrengen naar de container maar vindt er weinig aan buiten.

Nou hier is het 9 graden en droog en ik ben naar frits geweest en heb de handschoenen niet gebruikt Albert. Volgens Weerplaza blijft het hier verder droog met vanmiddag max 10 graden.

Rondje gewandeld nu het wat droger was. Nu koffietijd en tijd voor de Formule1 training om half 3.

Ja voor de tijd van het jaar best te doen Albert.

Vanmorgen 75% ververst in de grote bak, want ik moest de Bujurquina’s uitvangen. Kom ik in Duitsland blijk ik 1 balzanii er bij te hebben mijn . ogen worden echt slecht!
Er zwemt nu dus nog 1 Bujurquina rond. Niu ja, die zal in zijn eentje geen ruzie schoppen denk ik. Heb 2 dames balzanii bij gekocht en heb nu dus 1 man en 4 vrouw balzanii.
Voor de Lido heb ik Amano’s en espei meegenomen.

Goeienavond samen.

Vanmorgen 75% ververst in de grote bak, want ik moest de Bujurquina’s uitvangen. Kom ik in Duitsland blijk ik 1 balzanii er bij te hebben mijn . ogen worden echt slecht!
Er zwemt nu dus nog 1 Bujurquina rond. Niu ja, die zal in zijn eentje geen ruzie schoppen denk ik. Heb 2 dames balzanii bij gekocht en heb nu dus 1 man en 4 vrouw balzanii.
Voor de Lido heb ik Amano’s en espei meegenomen.
Leuke keuze. De Amano zijn totaal niet schuw is mijn ervaring. Veel plezier met je nieuwe bestand.

Avond. Restant butter chicken van gisteren gegeten. Net cadeautjes voor sinterklaas besteld. Deze week beetje veel besteld :oopss: De bezorgers krijgen komende dagen een kronkel van mij :juggle:

Avond Nicole en ik ben wel blij da de Sint ons overslaat want ja met kids van 16 en 18 doen we aan de kerst.

Goedemorgen deze nog donkere zaterdagmorgen.

Moge binnenkomers en hier de bakken ververst en het eten in huis gehaald.

Zo, even wat etenswaren enzo in huis gehaald. Straks als de vrouw naar dr werk is dan ga ik eens even richting Almelo.

Nou leuk en veel plezier alvast Albert.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan