Moge Albert en hier ook erg fris maar ja het is maar voor een paar dagen. Morgen rond het vriespunt en zaterdag alweer 7 graden.
Ja helaas wel. En dan weer regen enzo., doe mij dit maar. Heerlijk.Moge Albert en hier ook erg fris maar ja het is maar voor een paar dagen. Morgen rond het vriespunt en zaterdag alweer 7 graden.
Gelukkig heb ik geen auto en ik drink ook geen alcoholGoede morgen allemaal
Iedereen hele fijne dagen en kijk uit met alcohol en auto rijden.
Maak er mooie dagen van.

WatjeMogge, nog steeds frisjes buiten. Dus nog maar ff binnen blijven.
Ben allang buiten geweest hoor. Klein fietstochtje…Watje![]()
![]()
Middag allemaal.
Kijk zo hoort het en ik zie dat we zelfs teruglevering hebben dus wat wil je nog meerBen allang buiten geweest hoor. Klein fietstochtje…

Dit jaar was het beste jaar voor ons qua opwek. Benieuwd of we dat volgend jaar kunnen overtreffen.Kijk zo hoort het en ik zie dat we zelfs teruglevering hebben dus wat wil je nog meer![]()
![]()
Dan zal het de persoonlijke bonus (via de app gekozen) zijn geweest.Poffertjes? Die heb ik niet in de bonus gezien hoor.

Ik vind dit shockerend!Wat goed dat Donald zelfs goed op de kerstmannen let![]()
https://www.nu.nl/buitenland/638067...tgesprekken-infiltratie-slechte-kerstman.html
Ja ik heb die van Jan 1x gehad en vindt van AH het eigen merk lekkerder en goedkoperDan zal het de persoonlijke bonus (via de app gekozen) zijn geweest.
Ja ik deel mijn bordje zo nu en dan met Jan![]()

:Ja maar ja alles wat hij doet is zo ongeveer schokkend. Onderstaand is ook zoiets:Ik vind dit shockerend!
Ja het staat daar op zijn kop op het moment.Ja maar ja alles wat hij doet is zo ongeveer schokkend. Onderstaand is ook zoiets:
https://www.nu.nl/buitenland/638069...er-afgelast-wegens-toevoeging-naam-trump.html
Ja duidelijk dat Donald ook op zn kop heeft gestaan en een deel van de hersenen zijn eruit gelopenJa het staat daar op zijn kop op het moment.

Misschien help het om warm water te gevenZeg maar gerust koud! Het water van de kippen was zojuist bevroren. Even ververst. Eind van de middag weer kijken.

Nee juist niet! Dan bevriest het nog sneller.Misschien help het om warm water te geven![]()
![]()
het zit hier nu op 39% volgens de sensor in mn weerstation. Droge lucht buiten, merk je hier wel iets. Maar een open aquarium zal wel helpen om het op peil te houdenHier loopt de luchtbevochtiger volop. Binnen no time verdampt er 3 liter water en de luchtvochtigheid krijgt hij eigenlijk amper omhoog. Gisteren was de luchtvochtigheid binnen maar 31%.
Normaal moet ik met dit apparaat oppassen dat ik op vol vermogen niet naar over de 70% ga. Ooit vergeten de gewenste luchtvochtigheid in te stellen en toen bleef hij lopen tot hij leeg was.
Dat is behoorlijk laag, volgens de KNMI nabij de 60%het zit hier nu op 39% volgens de sensor in mn weerstation.
Ja, binnen he…. 🙂 Buiten een ander verhaal.Dat is behoorlijk laag, volgens de KNMI nabij de 60%
https://www.buienradar.nl/weer/berg...idity&radarLocationVariant=NL&radarOffset=-1H
Bekijk bijlage 393537
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.