Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Albert en hier ook erg fris maar ja het is maar voor een paar dagen. Morgen rond het vriespunt en zaterdag alweer 7 graden.

Ja er valt dan wel wat regen maar geen grote hoeveelheden en daar hebben we een regenpak voor.
Zag vanmorgen een reportage over de mensen met energiearmoede en die hebben zelfs de cv niet aan dus ja laat het maar wat warmer worden zodat ook voor hun het iets verdraagzamer is maar ja koud zal het blijven zonder de kachel.
Gelukkig is het buiten ondanks de vorst niet glad en dat is het belangrijkste.

Goede morgen allemaal

Iedereen hele fijne dagen en kijk uit met alcohol en auto rijden.
Maak er mooie dagen van.

Goedemorgen allemaal,
-6 en een pak verse sneeuw.
20251225_092634.jpg

Dan zal het de persoonlijke bonus (via de app gekozen) zijn geweest.
Ja ik deel mijn bordje zo nu en dan met Jan :Dk
Ja ik heb die van Jan 1x gehad en vindt van AH het eigen merk lekkerder en goedkoper :Dk :Dk

Maar mijn dag is weer goed na deze woorden:Dk:Dk:
"Het kerstverhaal brengt ons terug bij de basis. We kunnen het allemaal navoelen. De toekomst ligt open. Ik wens u allen, waar u zich ook bevindt, een gezegend kerstfeest", zo sluit koning Willem-Alexander af.

Zeg maar gerust koud! Het water van de kippen was zojuist bevroren. Even ververst. Eind van de middag weer kijken.

Hier loopt de luchtbevochtiger volop. Binnen no time verdampt er 3 liter water en de luchtvochtigheid krijgt hij eigenlijk amper omhoog. Gisteren was de luchtvochtigheid binnen maar 31%.

Normaal moet ik met dit apparaat oppassen dat ik op vol vermogen niet naar over de 70% ga. Ooit vergeten de gewenste luchtvochtigheid in te stellen en toen bleef hij lopen tot hij leeg was.

,
Hier loopt de luchtbevochtiger volop. Binnen no time verdampt er 3 liter water en de luchtvochtigheid krijgt hij eigenlijk amper omhoog. Gisteren was de luchtvochtigheid binnen maar 31%.

Normaal moet ik met dit apparaat oppassen dat ik op vol vermogen niet naar over de 70% ga. Ooit vergeten de gewenste luchtvochtigheid in te stellen en toen bleef hij lopen tot hij leeg was.
het zit hier nu op 39% volgens de sensor in mn weerstation. Droge lucht buiten, merk je hier wel iets. Maar een open aquarium zal wel helpen om het op peil te houden

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan