Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiemorgen John en overige lezers

Aan de koffie en over een uurtje verversen.

Moge Albert en hier alweer 2 bakken ververst.

Weinig ijzel of sneeuw hier gelukkig. Straks richting Harderwijk om een fiets te stallen bij t station. De zoon moet 10 weken stagelopen daar. En de buslijn gaat met een omweg door hele dorp naar zn stageplek. Met de fiets is een klein kwartiertje.

Weinig ijzel of sneeuw hier gelukkig. Straks richting Harderwijk om een fiets te stallen bij t station. De zoon moet 10 weken stagelopen daar. En de buslijn gaat met een omweg door hele dorp naar zn stageplek. Met de fiets is een klein kwartiertje.
Moge Corne en Albert en hier net wat lichte regen toen ik naar AH ging en ja gelijk spekglad. Maar de neerslag is flink teruggebracht voor vandaag maar ja het zijn de laatste koude dagen en dan richting de 6 graden en hoger.

Morge.
Bewaakte stalling?

Hopen dat dat goed gaat. Zou er 3 sloten aan hangen ;))
Ach, hij heeft op Statiom Zwolle ook altijd een fiets staan, gaat al 3 jaar goed. Zijn niet de nieuwste fietsen.

Brr, koud hier. In Harderwijk scheen de zon, en vanaf Dalfsen begon het te miezeren bij temperatuur van -1. Link weer.

Ach, hij heeft op Statiom Zwolle ook altijd een fiets staan, gaat al 3 jaar goed. Zijn niet de nieuwste fietsen.

Brr, koud hier. In Harderwijk scheen de zon, en vanaf Dalfsen begon het te miezeren bij temperatuur van -1. Link weer.
Hier ook steeds regen en een temperatuur onder nul. Boodschappen moeten even wachten tot morgen. Valt misschien wel mee hoor maar wacht liever een dagje.

Tijdens studentijd mijn fiets een keer gejat bij het station. Stond daar in het weekend als ik naar huis ging. Met de vervanger durfde ik het er niet meer op te wagen dus dan vaak met de bus of lopends naar het station.

Nou bier -1 maar nog droog dus de beloofde sneeuw/regen blijft nog uit.

En ja miezerregen hier en flinke gladde stoepen en wegen.

Is hier nu een ijsbaan achter het huis:br:

Ja hier op bepaalde stukjes maar het regent flink nu en er staan al aardige plassen.

Goeienavond. Het is hier een mooie zonnige dag geweest, heerlijk warm in het zonnetje met de hondjes.

Goeienavond. Het is hier een mooie zonnige dag geweest, heerlijk warm in het zonnetje met de hondjes.
Beetje jaloers. Hier grijs en ijzel. Afwachten of ik morgen de deur uit kan/wil.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan