Moge Corne en Albert en hier net wat lichte regen toen ik naar AH ging en ja gelijk spekglad. Maar de neerslag is flink teruggebracht voor vandaag maar ja het zijn de laatste koude dagen en dan richting de 6 graden en hoger.Weinig ijzel of sneeuw hier gelukkig. Straks richting Harderwijk om een fiets te stallen bij t station. De zoon moet 10 weken stagelopen daar. En de buslijn gaat met een omweg door hele dorp naar zn stageplek. Met de fiets is een klein kwartiertje.
Bewaakte stalling?Weinig ijzel of sneeuw hier gelukkig. Straks richting Harderwijk om een fiets te stallen bij t station. De zoon moet 10 weken stagelopen daar. En de buslijn gaat met een omweg door hele dorp naar zn stageplek. Met de fiets is een klein kwartiertje.
Nee gewone. Met extra hangslot dr aanMorge.
Bewaakte stalling?
Hopen dat dat goed gaat. Zou er 3 sloten aan hangenNee gewone. Met extra hangslot dr aan

Niet voor mijn doen want als het 12 uur is geweest dan vindt ik dat ik te laat benTe vroeg!![]()
![]()

Jij hebt zeker een klokvan Ikea in huis, die geeft de Zweedse tijd aan 🤔Niet voor mijn doen want als het 12 uur is geweest dan vindt ik dat ik te laat ben![]()
Ja maar dat is niet het ergste maar de batterij is al tijden leegJij hebt zeker een klokvan Ikea in huis, die geeft de Zweedse tijd aan 🤔

Dat verklaard het.Ja maar dat is niet het ergste maar de batterij is al tijden leeg![]()
![]()
Ach, hij heeft op Statiom Zwolle ook altijd een fiets staan, gaat al 3 jaar goed. Zijn niet de nieuwste fietsen.Hopen dat dat goed gaat. Zou er 3 sloten aan hangen![]()
Hier ook steeds regen en een temperatuur onder nul. Boodschappen moeten even wachten tot morgen. Valt misschien wel mee hoor maar wacht liever een dagje.Ach, hij heeft op Statiom Zwolle ook altijd een fiets staan, gaat al 3 jaar goed. Zijn niet de nieuwste fietsen.
Brr, koud hier. In Harderwijk scheen de zon, en vanaf Dalfsen begon het te miezeren bij temperatuur van -1. Link weer.
Bier..? Geen cooolaaa?Nou bier -1 maar nog droog dus de beloofde sneeuw/regen blijft nog uit.
Lekker koel biertjeBier..? Geen cooolaaa?

Beetje jaloers. Hier grijs en ijzel. Afwachten of ik morgen de deur uit kan/wil.Goeienavond. Het is hier een mooie zonnige dag geweest, heerlijk warm in het zonnetje met de hondjes.
Ik hoop dat het morgen beter is bij jullie.Beetje jaloers. Hier grijs en ijzel. Afwachten of ik morgen de deur uit kan/wil.
Hoop het ook maar de temperatuur blijft voorlopig onder het vriespunt.Ik hoop dat het morgen beter is bij jullie.
Maandag plus 1 overdag en vrijdag rond de 5.Hoop het ook maar de temperatuur blijft voorlopig onder het vriespunt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.