Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

verse gehaktballetjes
Ach zo n koe of varken is al tijden dood dus wat is vers :DD :DD ;))

Nou die van Unox is de enige die ik lekker vindt en die van AH of Lidl is ook niks hoor. Die van de chinees hier is dan wel weer lekker.

Ach zo n koe of varken is al tijden dood dus wat is vers :DD :DD ;))

Nou die van Unox is de enige die ik lekker vindt en die van AH of Lidl is ook niks hoor. Die van de chinees hier is dan wel weer lekker.
Ach ja…. In elk geval beter dan die dingen uit blik.

Ach ja…. In elk geval beter dan die dingen uit blik.
Ja dat is wat geperst spul en daar moet je niet teveel bij nadenken. Maar ja als je een kroket lust dan is dat ook nog wel te doen :DD

Ik at van de week een kip cordonblue en dacht ff lezen wat erin zit. Tot mn schrik is dat een plak kalkoenham wat erin zit dus ja dat haal ik er voortaan heel snel tussen uit want ik krijg de kriebels al als ik aan zo n beest denk met die grote lel:((

Goedemorgen, -0,8 op de temperatuursensor van het weerstation. Laagje sneeuw achter het huis en glad terras. Zo eens kijken hoe de auto er bij staat. Er komt nog wat meer sneeuw aan op de buienradar vandaag.

Moge Albert en hier plus 1 zegt men en er is in vergelijking met gister niks veranderd dus de wegen zijn vrij goed begaanbaar.
Tussen 2 en 5 kan er nog een klein beetje neerslag vallen.

Vandaag een update en dan zijn we ongeveer een half uur offline.

Moge Corne.

De update is alweer voltooid.

Moge Michael en hier +1 maar lichte sneeuw maar dat smelt weg nu. Ook verder eigenlijk geen gladheid buiten.

Moge Albert en hier plus 1 zegt men en er is in vergelijking met gister niks veranderd dus de wegen zijn vrij goed begaanbaar.
Tussen 2 en 5 kan er nog een klein beetje neerslag vallen.
Hoor net dat er eind vd week 10cm sneeuw valt in het noorden. Pak je schuifer maar vast

Hoor net dat er eind vd week 10cm sneeuw valt in het noorden. Pak je schuifer maar vast
Haha misschien moet Pelleboer eens op weerplaza kijken want er komt niet veel neerslag deze week en overdag boven 0.
Nee de echte winter zien we nog niet de komende tijd.

Net een klein beetje lichte sneeuw maar ja met +1 is dat gelijk weer weg.

Haha misschien moet Pelleboer eens op weerplaza kijken want er komt niet veel neerslag deze week en overdag boven 0.
Nee de echte winter zien we nog niet de komende tijd.

Net een klein beetje lichte sneeuw maar ja met +1 is dat gelijk weer weg.
Komt van knmi. Dus iets betrouwbaarder.

Ja morgenavond valt er wat sneeuw maar ja woensdag wordt het boven nul dus dat is zo weg. Daar raken we niet van in paniek hier want dat is niet de 20cm die we hebben gehad.
Komende 14 dagen overdag geen vorst.

Goedemorgen allemaal! Weer een nieuwe week begonnen. Vandaag even thuis lessen voorbereiden en dan morgen met de kleine meid naar het ziekenhuis, ze krijgt weer nieuwe buisjes in haar oren. Al een keer gehad, dus heb er wel vertrouwen in dat het weer net zo goed gaat, maar ergens toch ook wel spannend. Wie heeft er nog leuke plannen voor de week?

Middag allemaal.

Ja onze zoon heeft ook enkele malen nieuwe buisjes gehad en dat valt opzich wel mee gelukkig. Maar ja voor kids wel spannend.

Dag John en Henny., t is koud buiten. Bah. Hier staat de Tefal op te warmen.

Nou er staat wel een stevige wind maar in huis is het lekker bij de kachel :DD :DD

Nou lekker vroeg maar ik zeg alvast fijne avond allemaal.

Avond Albert. Het mooie is dat de avond elke dag weer terugkomt ;))

Gegroet, glas leeg drinken en op de boxspring.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan