Potverdikke Henny. Hopelijk kunnen ze dit oplossen voor nu. Heel veel sterkte.Mogguh. Zometeen naar het ziekenhuis met Bas. Er is weer teveel vocht in zijn hoofd,(dat zien we door slecht lopen e.d.), dus zijn drain zal wel weer bijgesteld moeten worden.

De drainklep is weer bijgesteld, dat is echt een fluitje van een cent. Dat gaat mbv een magneet. Helaas kan hij niet eindeloos bijgesteld worden, maar voor nu is het hoofd weer helder en loopt hij weer goed!😍Dat verschil merkt hij echt al na twintig minuten of zo. Wonderlijk!Potverdikke Henny. Hopelijk kunnen ze dit oplossen voor nu. Heel veel sterkte.
Ze kunnen toch wat tegenwoordig zeg.De drainklep is weer bijgesteld, dat is echt een fluitje van een cent. Dat gaat mbv een magneet. Helaas kan hij niet eindeloos bijgesteld worden, maar voor nu is het hoofd weer helder en loopt hij weer goed!😍Dat verschil merkt hij echt al na twintig minuten of zo. Wonderlijk!
Goeiemiddag trouwens!
Ja gelukkig wel anders had hij allang in een rolstoel gezeten of erger.Ze kunnen toch wat tegenwoordig zeg.
Hier is het grijs en grauw, af en toe wat regen. Misschien is het in Swalmen beter, vanmiddag naar Elise.😊Moge Henny en Corne.
Nou hier is 1 cm sneeuw gevallen maar de fietspaden in de buurt lijken aardig schoon en goed berijdbaar in elk geval. Met 0-1 graad is het ook niet echt koud.
Dankjewel alweer een jaar er bij 🤔al voel ik me niet anders als gister met mijn 36 🤔😉🤔@flipper34 van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.