Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag vanuit een nog witter dan gisteren Emmen. Blijft hier continue een klein beetje sneeuwen.

Ja. We hebben over t algemeen veel lol

IMG_8989.jpeg

Goeiemiddag. Hier is de sneeuw al weer weg. 😊

Het is hier al een paar dagen koud en vreselijk vochtig, grauw en donker weer. Ben het nu wel een beetje zat. En mijn seniorhondje ook, die laat op de wandelingen duidelijk zien dat ze er helemaal geen zin in heeft.

"Ontploffende" pindasoep in mijn magnetron. Was een beste knal :DD
Ik heb nu letterlijk niks beters te doen dan de magnetron een flinke schoonmaakbeurt te geven.

Ontploffende" pindasoep in mijn magnetron. Was een beste knal
Haha leuk he en wij hadden dat laatst ook met soep en de hele mik zat eronder. Ik doe vanaf dat moment een bordje over de kom soep heen.
Maar ja je hebt wel wat te doen zo :DD ;))

Haha leuk he en wij hadden dat laatst ook met soep en de hele mik zat eronder. Ik doe vanaf dat moment een bordje over de kom soep heen.
Ja uitgerekend op een dag dat ik toch al krap in de tijd zit. Staat nou water te stomen in de magnetron, dan veeg ik het wat makkelijker weg.

Middag, Pindavrouwtje @NicoleE😆

Thuis aan de koffie, na werktijd even paar km Duitsland in gereden om de tank vd auto te vullen. En zojuist de osmose aangesloten om 40 liter klaar te maken. Morgen weer eens bezig met de bakken.

Je moet het er ook geen 10 minuten in laten staan. Minuutje of 2 max.

Hier heeft het aardig gesneeuwd vannacht.

Moge Albert en ons land kan 2 plekken CL wel vergeten.

Mogge John en Henny.. ja John, dus volgend jaar alleen PSV in t miljoenenbal.

Mogge John en Henny.. ja John, dus volgend jaar alleen PSV in t miljoenenbal.
Klopt en dan liggen ze er weer uit rond deze tijd. Alle clubs uit ons land zijn daar niet goed genoeg voor en zelfs voor de europa league heb ik mn twijfels.
Misschien dat Ajax en PSV nog een paar ronden overleven straks maar ik heb mn twijfels.

Klopt en dan liggen ze er weer uit rond deze tijd. Alle clubs uit ons land zijn daar niet goed genoeg voor en zelfs voor de europa league heb ik mn twijfels.
Misschien dat Ajax en PSV nog een paar ronden overleven straks maar ik heb mn twijfels.
Die regel geldt trouwens pas seizoen 27/28, dus komend jaar nog de ‘oude’ regels

@jessicapilon zie hier het voordeel van een P1 meter in de meterkast. Real Time uitlezen van stroomgebruik. De zonnepanelen aan de voorzijde vangen wat zonlicht op ondanks de sneeuw die er nog oplicht voor een deel. We gebruiken maar 80w stroom de rest vd zonnepanelen.. achterzijde huis liggen ook 8stuks die na de middag de zon vangen, in de zomer het meest natuurlijk.
IMG_0326.png

Goedemiddag dames en heren

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan