Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Tja, weet niet echt hoe ik iedereen moet begroeten vandaag. Goedenavond is het niet.
Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.

Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Ja. Weet jij ook alles van.

T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉

Ja. Weet jij ook alles van.
Ja, ik ging smorgens naar mn werk en werk 1,5 dag later wakker op de ic. Hartstilstand, gelukkig niks van overgehouden behalve dat ik nu dus met een icd rondloop en medicijnen slik, gelukkig maar 1,5 per dag. Ik ben dankbaar dr ik er nog zijn mag.

Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉
Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.

Avond mensen, en degene die het er mee moeilijk hebben, praten helpt. 😉

Avond

Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.
Gelukkig zijn er ook veel mensen die met een klein restverschijnsel weer verder kunnen. Daar hoop ik maar op.

Tijd zal het leren, kwestie van afwachten meer valt er nu niet te doen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan