Fozzy
Well-known member
Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.Tja, weet niet echt hoe ik iedereen moet begroeten vandaag. Goedenavond is het niet.
Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.Tja, weet niet echt hoe ik iedereen moet begroeten vandaag. Goedenavond is het niet.
Ja. Weet jij ook alles van.Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Ja, ik ging smorgens naar mn werk en werk 1,5 dag later wakker op de ic. Hartstilstand, gelukkig niks van overgehouden behalve dat ik nu dus met een icd rondloop en medicijnen slik, gelukkig maar 1,5 per dag. Ik ben dankbaar dr ik er nog zijn mag.Ja. Weet jij ook alles van.
Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉
Gelukkig zijn er ook veel mensen die met een klein restverschijnsel weer verder kunnen. Daar hoop ik maar op.Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.
Zeker raar ja, sinds 2011, dat hij lid werd denk ik dat we elke dag wel een keer wat tegen elkaar zeiden hier. En nu ineens is het stil. Best vreemd, maar het beste maar hopen voor hem en zn gezin,Naar om hier John niet tussen te zien staan, afwachten
Werk ze nog even.Middag allemaal, hier nog 10 min pauze. Dan laatste lootjes van deze werkdag.
Doe je best. Hier draait de was overigens ook sinds ik thuis kwam. Zon schijnt dus draaien die machine. De zon doet zn best op de 18 panelen.Middag allemaal, hier nog 10 min pauze. Dan laatste lootjes van deze werkdag.
Middag. Ik ook. Denk de meeste mensen hier.Goedemiddag mensen. Met mijn gedachten bij John.
Mag ik hier rijden met mn truck….
Vrachtwagenchauffeur uit Enschede zakt met truck en al door fietsbrug https://www.oost.nl/nieuws/3628126/...g?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #oost
De deze mensen hebben geen inzicht of gebruiken het niet. Tjonge jonge...
Thee, ja lekker. Goedenavond ook.Avond mensen, tijd voor een ☕
He jammer, wilde net gaan kijkenSpeciaal voor de tieners?

Heb t getest, en je moet inderdaad de pincode invullen op de afstandsbediening, maar dan komt dat suffe first dates ofzo.He jammer, wilde net gaan kijken![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.