Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen.

Lekker koel deze ochtend. Even alles door laten waaien. Weekend wordt weer heet.

Nu in de herrie. Hormann is bezig met een nieuwe poort.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:

Mogge.

Bijna middag hoor...... :DD

Nou vooruit, goedemiddag dan :DD

• Leuk
Waarderingen: Lex
Wij zijn op de terugweg naar huis…

Middag, de vader vd buurman is aan t slopen met de schuur. Eerste deel ging beheerst. Op t laatst ging de kettingzaag door de balken. Er staat niet veel meer. Schuur was ongeveer gelijk aan de onze, maar dan gespiegeld. Hun willen een grotere laten plaatsen om meer bergruimte te krijgen met 2 jonge kinderen. Wat een zooi.

Goede morgen,
Doe ik ook hier, t water gaat de tuin in scheelt toch weer. 👍
Hier ook. Planten vinden het fijn en het scheelt weer kraanwater geven.

Goeiemiddag.

Goedemorgen deze zaterdag. De vrouw is alweer aan t werk gelijk na de vakantie een weekenddienst. Maandag mag ik weer. Kijk nu al uit naar ons volgende tripje halverwege oktober, lang weekend Parijs.

Goede morgen !

Goedemorgen :petjeaf:

Een goede morgen allemaal.
We gaan beginnen aan de laatste wandeling van deze vakantie morgen weer richting Nederland.
20260808_102601.jpg
20260808_103209.jpg

Vissen op het droge.

Goedenavond :petjeaf:

Goeieavond dames en heren

Moi, nou in Eindhoven is t nog geen hosanna tot nu toe helaas.

Goeienavond. Lekker een relaxdagje gehad. Morgen maar water verversen.😊

Goedemorgen

Goedemorgen allemaal :petjeaf:

Goede middag, fijne zondag iedereen !

Goedemiddag

Avond. De broodtrommel weer gevuld na 3,5 week. Morgen weer aan de slag 5km verderop, weer lekker op fiets om 6:55

Goedemorgen AF. Weer een mooie maandag voor ons allen!

Goedemorgen :petjeaf:
Nieuwe week, een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Maak er wat moois van:DD

Goedemorgen, hier nog even vakantie. Ga zometeen weer verder met de zolder opruimen 😀
Vakantie en zolder opruimen in een zin? Straks ben je nog blij dat je weer mag werken!

Middag. Het grootste deel van de eerste werkdag na de vakantie zit er alweer op. De mailbox weer bijgewerkt. Een kleine 100 orders eruit gevist. Nu al weer een beetje overzicht in de chaos. Collega/werkgever weer blij dat ik er ben. En over 2u ga ik alweer naar huis.

Onze favoriete stad, afgelopen jaren verblijven wij daar elke zomer een midweek, ook dit jaar weer
Warm maar een lekker briesje wat het aangenaam maakt.
1000030769.jpg

De Rijn staat heel laag, passagiers op deze hellingbaan stuntelen is al een attractie om naar te kijken 🙂
1000030762.jpg

Avond!

Goeinaomd :petjeaf:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan