Fozzy
Well-known member
Avond, iPad geupdate naar ios 27, telefoon moet ook nog ff.
Auw!Goedemiddag
Geen grapje. Als jonge puber had ik een zelfbruinend goedje gesmeerd en dat had heel vlekkerig uitgepakt. Ik wilde het eraf wassen maar dat lukte niet. Toen maar de puimsteen gepakt om het eraf te schuren. Oepsie.
Goedemorgen allemaal,
Dalijk even naar de lfs 1 van de 2 co² flessen laten vullen en even kijken voor wat bodem bewoners. Het zullen wel een corydoras soort worden.
Bouwpakketten of kant en klare meubels?Maandag komen een paar nieuwe meubels.
Wat denk je zelf. Ik ben geen timmerman.Morge.
Bouwpakketten of kant en klare meubels?
Ik ook niet maar zelf al heel wat Ikea/Leenbakker/gamma meubels in elkaar gezetWat denk je zelf. Ik ben geen timmerman.

Wow, wat een beauty!👌Goedenavond allemaal,
Vandaag zijn we weer eventjes wezen kijken bij onze toekomstige maine coon kater.
We mochten nog even langskomen bij de fokker we hebben ruim een uur lekker geknuffeld en gespeeld.
Bekijk bijlage 398564
Goeiemiddag, wel heerlijk om een hond te hebben.... zelf helaas niet meer. Hebben tijd geleden een Berners-Sennen pup gehad. Tot grote vreugde van mij en de kids. Maar ging helaas toch mis ivm allergie van mn vrouw. De pup wordt elke dag nog gemist, gelukkig zien we af en toe een update met foto of filmpje verschijnen waarop we zien dat het goed gaat met haar.Heb mijn logeerhond weer een weekje, dus moest met vier honden door de hoosbuien. Wat een rotweer vanmorgen.
Goeiemiddag trouwens.
Vanmorgen zijn mijn waaierhandjes opgehaald, vond er niet veel aan.
Het is hier nu ook droog gelukkig. Ga ik zo weer op pad met de vier dames.😊Middag. Hier ook prima weer. Nog een wadelingetje gemaakt en er hangt een was buiten.
Ik geniet zeker van mijn hondjes hoor. Het zijn mijn kindjes.Goeiemiddag, wel heerlijk om een hond te hebben.... zelf helaas niet meer. Hebben tijd geleden een Berners-Sennen pup gehad. Tot grote vreugde van mij en de kids. Maar ging helaas toch mis ivm allergie van mn vrouw. De pup wordt elke dag nog gemist, gelukkig zien we af en toe een update met foto of filmpje verschijnen waarop we zien dat het goed gaat met haar.
Dus geniet er vooral maar van, en uiteraard af en toe met dit weer vooral even flink schelden🤪
Wandel ze. En niet struikelen over al die lijnenHet is hier nu ook droog gelukkig. Ga ik zo weer op pad met de vier dames.😊

Middag, schelden op het weer? Waarom toch. Regen is wel ff nodig nog. Hier is trouwens niks te schelden, het is heerlijk zonnig en 19 graden.
Weer klaar voor de nieuwe week.😊Avond. Bruine fruitschaal genuttigd hierzo. En de broodtrommel voor morgen weer gevuld.
Ja nou.. werkweek van 24u verdeeld over 3,5 dag.Weer klaar voor de nieuwe week.😊
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.