Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeieavond allemaal

Een goedeavond.

Goedenavond

Beentjes overdwars hierzo. En vanavond op tijd? Onder het dekbed, wat slaap inhalen. Maar eerst? Thee

Goedemorgen.
Ik ben de eerste en het is niet eens meer vroeg op de dag.

Goeiemorgen,
hier al een aantal dagen de griep 🤧 te pakken terwijl de griep vaccinatie 💉pas op 20 oktober komt en om het helemaal compleet te maken daarvoor ook nog de corona vaccinatie 💉

Laatst bewerkt:
Goedemorgen :petjeaf:
Goeiemorgen,
hier al een aantal dagen de griep 🤧 te pakken terwijl de griep vaccinatie 💉pas op 20 oktober komt en om het helemaal compleet te maken daarvoor ook nog de corona vaccinatie 💉
Owjee, van harte beterschap! Hopelijk kom je er snel weer vanaf😕

Middag, beetje klusjes en opruimen hier thuis.

Middag.
Goeiemorgen,
Beterschap.

Avond.

Goeiemorgen. Mijn logeetje gaat vandaag weer naar huis. De goldendoodle van mijn overbuurvrouw is hier weer een weekje geweest. Een schat van een hond en mijn vriendinnetje.
Altijd dicht bij me.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Weergaven: 5
Mogge.

Moj’n leu

Middag. Vanmiddag nieuwe ID kaart opgehaald dus we kunnen weer 10 jaar vooruit.

Goedenavond

Hier weer €189 armer. Leverfuncties van de oudste hond laten prikken. Uitslag was overigens goed, was het laatste wat ik verwacht had.
Echt niet meer normaal wat het tegenwoordig kost. De prijzen zijn enorm snel gestegen en ik kan me goed voorstellen dat mensen de dierenarts hierdoor (moeten) mijden.

Goedenavond

Hier weer €189 armer. Leverfuncties van de oudste hond laten prikken. Uitslag was overigens goed, was het laatste wat ik verwacht had.
Echt niet meer normaal wat het tegenwoordig kost. De prijzen zijn enorm snel gestegen en ik kan me goed voorstellen dat mensen de dierenarts hierdoor (moeten) mijden.
Goed nieuws maar de prijzen zijn echt hoog. Huisdieren beginnen een luxe item te worden.

Avond. Agressieve verkoper van Delta ad deur…. Was een vd weinige in de buurt die geen glasvezel abo hebben… ja en? Ik kies zelf wel hoor…
Zit, weer, prima bij Ziggo. En prijzen zijn toch bijna overal gelijk.

Agressieve verkoper van Delta ad deur
Ik heb een sticker op de deur, helaas kan niet iedere verkoper lezen.......

Ik heb een sticker op de deur, helaas kan niet iedere verkoper lezen.......
Haha.. ach ik doe vriendelijk open. Maar als ze gelijk beginnen te ratelen en je krijgt niet de kans om wat terug te zeggen tegen zo’n gladjakker met een pot Brylcreem (wie kent dat nog) in zn haar….. fijne avond jongeman.

Avond. Agressieve verkoper van Delta ad deur…. Was een vd weinige in de buurt die geen glasvezel abo hebben… ja en? Ik kies zelf wel hoor…
Zit, weer, prima bij Ziggo. En prijzen zijn toch bijna overal gelijk.
Maar Ziggo gaat tegenwoordig toch ook via de glasvezel?

Hier een opdringerige Ziggo verkoper aan de deur gehad terwijl wij Delta hebben (voorheen Caiway (glas) > Ziggo (kabel) > @Home (kabel)

Zal mij niet verbazen dat verkopers onafhankelijk zijn en voor beiden de markt opgaan.

Maar Ziggo gaat tegenwoordig toch ook via de glasvezel?

Hier een opdringerige Ziggo verkoper aan de deur gehad terwijl wij Delta hebben (voorheen Caiway > Ziggo > @Home)

Zal mij niet verbazen dat verkopers onafhankelijk zijn en voor beiden de markt opgaan.
Ja, glasvezel tot aan de verdeelkast maar coax tot in huis…en toch bijna 1000Mbps down en 100Mbps up hier. Uploaden doen we hier toch niet veel. Maar een gamende zoon wil, in t weekend als hij thuis is, wel snelheid.

Ja, glasvezel tot aan de verdeelkast maar coax tot in huis…en toch bijna 1000Mbps down en 100Mbps up hier. Uploaden doen we hier toch niet veel. Maar een gamende zoon wil, in t weekend als hij thuis is, wel snelheid.
Hopelijk alleen digitale TV via de coax kabel en Internet (jouw router) via glasmodem?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan