Dat klopt maar wat wil je eraan doenhet forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.

Als jij ze heel hard aanmoedigd moet het lukkenMoi, eens ff kijken of de Oranje/Witte mannen kunnen winnen van de Griekse heren met het voetbal.

Zit er hier 1 in een uit shirt van het Ned Elftal op de bank. Zelfde als waar ze nu in spelen,Als jij ze heel hard aanmoedigd moet het lukken![]()
Eens. Het komt deels door de veranderende tijdsgeest denk ik (mensen interacteren minder en halen hun info vaak elders) en deels door de manier waarop het "verdienmodel" van het forum op dit moment aangevlogen wordt.Ook een goede avond, maar zijn jullie het met mij een beetje eens dat het forum behoorlijk stil ligt op het goede morgen topic na waar de werkzaamheden van diverse leden uitgebreid worden weergegeven, met dag en datum en overige info, het is mij eerder kwalijk genomen met het feit van kijk dan niet naar het goede morgen topic.
Maar het forum blijft echt niet draaien op persoonlijke werkzaamheden en daarbij overige info.
Al even geleden dat er een serieuze vraag gesteld werd, het forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.
K weet hoe het moetZit er hier 1 in een uit shirt van het Ned Elftal op de bank. Zelfde als waar ze nu in spelen,

Nee K werkt. T is E.K weet hoe het moet![]()
Dat wist ik wel. Hebben ze gewonnen?Nee K werkt. T is E.
Och, dat is mij jaren geleden al opgevallen. De grote boosdoener is mijn inziens begonnen met de chat functie.Ook een goede avond, maar zijn jullie het met mij een beetje eens dat het forum behoorlijk stil ligt op het goede morgen topic na waar de werkzaamheden van diverse leden uitgebreid worden weergegeven, met dag en datum en overige info, het is mij eerder kwalijk genomen met het feit van kijk dan niet naar het goede morgen topic.
Maar het forum blijft echt niet draaien op persoonlijke werkzaamheden en daarbij overige info.
Al even geleden dat er een serieuze vraag gesteld werd, het forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.
Ja, maar zijn we daar niet met zn allen Debet aan? Je kunt wel naar anderen wijzen maar als we zelf niet (meer) reageren op topics en discussies dat het dan blijft zoals nu en dat dan langzaam het forumlampje dooft.Ook een goede avond, maar zijn jullie het met mij een beetje eens dat het forum behoorlijk stil ligt op het goede morgen topic na waar de werkzaamheden van diverse leden uitgebreid worden weergegeven, met dag en datum en overige info, het is mij eerder kwalijk genomen met het feit van kijk dan niet naar het goede morgen topic.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.