Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moj'n leu

Goedemorgen AF. Weer een verse week!

Geodenavond jong en wat ouder.

Goeinaomd leu :petjeaf:

Moj'n leu

Morning!

Goede avond, mooi zomerweertje zo ! 😎

Avond mensen.

Goedenavond allen!

Moj'n leu

Goeiemorgen mensen. Ben 2 dagen flink ziek geweest, heb bijna heel de dagen op bed gelegen. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zoveel in bed heb gelegen.

Goedemiddag.

Proost. Mooi weer voor een fietstocht en een heerlijke sorbet. Wel een met verse aardbeien zodat ik het fruit vandaag wel binnen krijg.
IMG_9985.jpeg

Goedemorgen :petjeaf:

Moj'n leu

Goedemorgen AF

Avond

Goedenavond allemaal :petjeaf:

Goeieavond dames en heren

Avond.

Ook een goede avond, maar zijn jullie het met mij een beetje eens dat het forum behoorlijk stil ligt op het goede morgen topic na waar de werkzaamheden van diverse leden uitgebreid worden weergegeven, met dag en datum en overige info, het is mij eerder kwalijk genomen met het feit van kijk dan niet naar het goede morgen topic.
Maar het forum blijft echt niet draaien op persoonlijke werkzaamheden en daarbij overige info.
Al even geleden dat er een serieuze vraag gesteld werd, het forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.

het forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.
Dat klopt maar wat wil je eraan doen :juggle:

Moi, eens ff kijken of de Oranje/Witte mannen kunnen winnen van de Griekse heren met het voetbal.

Moi, eens ff kijken of de Oranje/Witte mannen kunnen winnen van de Griekse heren met het voetbal.
Als jij ze heel hard aanmoedigd moet het lukken:DD

Als jij ze heel hard aanmoedigd moet het lukken:DD
Zit er hier 1 in een uit shirt van het Ned Elftal op de bank. Zelfde als waar ze nu in spelen,

Ook een goede avond, maar zijn jullie het met mij een beetje eens dat het forum behoorlijk stil ligt op het goede morgen topic na waar de werkzaamheden van diverse leden uitgebreid worden weergegeven, met dag en datum en overige info, het is mij eerder kwalijk genomen met het feit van kijk dan niet naar het goede morgen topic.
Maar het forum blijft echt niet draaien op persoonlijke werkzaamheden en daarbij overige info.
Al even geleden dat er een serieuze vraag gesteld werd, het forum gaat het volgens mij niet redden met enkel een goede morgen topic.
Eens. Het komt deels door de veranderende tijdsgeest denk ik (mensen interacteren minder en halen hun info vaak elders) en deels door de manier waarop het "verdienmodel" van het forum op dit moment aangevlogen wordt.

Je kunt niet verwachten dat mensen 25 euro gaan doneren als er geen transparatie is over de kosten. En met de vele reclames (voor de meeste mensen dan, die geen bijzondere browsers gebruiken) schrik je heel veel bezoekers gewoon af. Geen netto aanwas daardoor. Dan is het alleen nog maar aftellen tot de boel uitdooft.

@Cédric Vleminckx schreef er een goed stukje over in het beheertopic. Het is aan @Marcel om er iets mee te doen uiteindelijk. Blijft het zoals het is, dan houd je een negatieve spiraal...

Zit er hier 1 in een uit shirt van het Ned Elftal op de bank. Zelfde als waar ze nu in spelen,
K weet hoe het moet :deal:;)):DD

Goedemorgen, koffie met een broodje, mn 2e van vandaag al. Was erg vroeg van bed af. Zo eerst water verversen in het aquarium.

Och, dat is mij jaren geleden al opgevallen. De grote boosdoener is mijn inziens begonnen met de chat functie.
Voorheen was er geen chat, en werd alles via gmt besproken. Men kon dat dagen later nog eens terug lezen. En evt nog op inhaken.
Ik ben iemand die aan het einde van de werkdag een keertje wat wil teruglezen. Heb geen zin in hele dag online zijn.
Maar goed, dat oude zeer wil ik niet meer oprakkelen.

Daarnaast is er weinig aanwas van nieuwe (blijvende) leden. Men stelt een keer paar vragen en daar blijft het bij.
De grote tsunamie aan reclame zal ook wel niet geholpen hebben…

Dus, op den duur was ik het goedemorgen en goedenavond wensen ook wel beu.

Maar desondanks wens ik u allen een hele goede avond!

Moj'n leu

Goedemorgen, mooie zonsopgang hier een kwartier terug, geen mist gelukkig. Vandaag een stralende dag in het vooruitzicht voor een familie bijeenkomst. Eens zien wat het gaat worden vandaag.

Ja, maar zijn we daar niet met zn allen Debet aan? Je kunt wel naar anderen wijzen maar als we zelf niet (meer) reageren op topics en discussies dat het dan blijft zoals nu en dat dan langzaam het forumlampje dooft.

En ja, de reactie van @biljoenblik mbt de komst van de chat is daar ook, voor een deel, de oorzaak van. Maar ook dat er meer leden zijn die een WhatsApp groepje hebben.

Goedemorgen allen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan