Fish_huub
Well-known member
Deel 3 - Laatste deel - De jonkies!
Bedankt voor het wachten met reageren, haha!
Hier een aantal foto's van m'n jonkies.
Raden jullie mee wie de ouders zijn per visje? Haha! Zebb had ik hier nog niet, dus zij is uitgesloten.
Foto 1 - Dit visje wordt een calico denk ik. Zie toch een beetje Mutai, Suki of zelfs Zuso in hem of haar.
Foto 2 - Moeder is sowieso Zuso. Vader Dian of Mutai. Wat denken jullie?
Foto 3 - Mooi brons visje met best wat potentie. Hopelijk krijgt deze nog een hogere rug.
Lastig om in te schatten wie hier van de ouders zijn. Wat denken jullie?
Foto 4 - Hier een aantal jonkies bij elkaar!
Vis rechts is het grootste van het hele stel met een grote vlek bij haar oog. Ik zie hier ook Mutai of Suki in. Wat denken jullie?
Foto 5 - Ik denk het zelfde visje van 1, 3 en 4. Visje rechtsbovenin lijkt meer op Gazo qua lichaamsbouw.
Foto 6 Groepsfoto
Ben benieuwd welke vissen jullie terug zien in de kleintjes.
Bedankt voor het wachten met reageren, haha!
Hier een aantal foto's van m'n jonkies.
Raden jullie mee wie de ouders zijn per visje? Haha! Zebb had ik hier nog niet, dus zij is uitgesloten.
Foto 1 - Dit visje wordt een calico denk ik. Zie toch een beetje Mutai, Suki of zelfs Zuso in hem of haar.
Foto 2 - Moeder is sowieso Zuso. Vader Dian of Mutai. Wat denken jullie?
Foto 3 - Mooi brons visje met best wat potentie. Hopelijk krijgt deze nog een hogere rug.
Lastig om in te schatten wie hier van de ouders zijn. Wat denken jullie?
Foto 4 - Hier een aantal jonkies bij elkaar!
Vis rechts is het grootste van het hele stel met een grote vlek bij haar oog. Ik zie hier ook Mutai of Suki in. Wat denken jullie?
Foto 5 - Ik denk het zelfde visje van 1, 3 en 4. Visje rechtsbovenin lijkt meer op Gazo qua lichaamsbouw.
Foto 6 Groepsfoto
Ben benieuwd welke vissen jullie terug zien in de kleintjes.
Laatst bewerkt: