Topicstarter
Topicstarter
guppy5
Guest
Kan ik in een 80 de apistogramma cacatuoides houden?
Vind ik geen goed alternatief. De man zal altijd de drang hebben om zich voort te planten, en zonder vrouw zou hij dat dan weleens in frustratie kunnen uiten. Daarbij worden vooral mannelijke dwergcichliden vaak erg lusteloos zonder partner in mijn ervaring.Dravik2 zei:las net iets op apistogramma.com
wat misschien nog wel handig is om te weten als je alleen de vis om zijn uiterlijk wilt hebben en niet om met te kweken of paar gedrag wilt zien is het wel een optie om alleen een mannetje te nemen omdat deze geen nest zal krijgen in zijn eentje zal er dus geen groot probleem komen in combinatie met de corydoras
wil je wel perse een mannetje en een vrouwtje dan zeg ik ook niet doen of de corydoras weg
Wat is het minst territoriaal?? Territoriaal zijn ze allemaal en vooral als ze eieren en larfjes hebben dus ik denk niet dat je kan zeggen welke zijn het minst territoriaal. Hooguit is er verschil in gedrag buiten de broedperiode maar het zijn en blijven dwergcichlides die het liefste rust willen in hun waterlaag.guppy5 zei:Welke apistogramma is het minst territoriaal?
Dit schreef je nog geen half uur na je vraag.guppy5 zei:Iemand?
Dit schrijf je nog geen 2 uur na je vraag.guppy5 zei:Zou dat kunnen? 🙂
.Zwits zei:Is de tateurndina ocellicauda (pauwooggrondel) niet wat voor jou? is wat minder eisend dan dwergcichliden.
Kan goed tot ze elkaar afmaken bedoel je dan?DirkvanRooij zei:Cacatouides kunnen goed in een 60 literbak.
Nee dat kan niet goed. Vanwege andere temperatuurwensen.DirkvanRooij zei:Boorelli en cacatouides wel, maar houdt rekening met territoriumgedrag als de koppeltjes "verliefd" zijn.
Al die pH waarde van beden de 6 je zo lief is, ga je er wel snel aan voorbij dat er meer manieren dan alleen CO2-toevoeging zijn om dit te bereiken. Het gebruik van regen- of osmosewater bijvoorbeeld, al dan niet in combinatie met het over turf filter. Dus zonder CO2 injectie zou aan de eis die je zelf stelt prima kunnen worden voldaan?DirkvanRooij zei:Zonder CO2 injectie kune je naar mijn idee niet goed Ramirezis houden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.