A
Alexej
Guest
Mijn beleefde reactie:
Ashraf, lees vooral de post van Bigsmoke een paar keer. Daarin staan een hoop zinnige dingen.
Het is echt voor de vissen, en voor jou, beter om deze hobby serieus aan te pakken. Of helemaal niet. Ook een beginnersbakje vereist geduld, moeite en ja, geld.
De natuur heeft nou eenmaal geen vissen ontworpen met in het achterhoofd een aquarium van 18 liter. En dus bestaat er geen manier om verantwoord vissen te houden op de manier waarop je bent gestart.
Een aquarium is geen Ikea meubel: niet goedkoop, niet in een middagje klaar.
Mijn recht-voor-zijn-raap reactie:
Je zegt
Tevens zeg je,
De kern van mijn reactie:
Ik hoop dat je een verstandige keuze maakt, welke dat ook is.
Ashraf, lees vooral de post van Bigsmoke een paar keer. Daarin staan een hoop zinnige dingen.
Het is echt voor de vissen, en voor jou, beter om deze hobby serieus aan te pakken. Of helemaal niet. Ook een beginnersbakje vereist geduld, moeite en ja, geld.
De natuur heeft nou eenmaal geen vissen ontworpen met in het achterhoofd een aquarium van 18 liter. En dus bestaat er geen manier om verantwoord vissen te houden op de manier waarop je bent gestart.
Een aquarium is geen Ikea meubel: niet goedkoop, niet in een middagje klaar.
Mijn recht-voor-zijn-raap reactie:
Je zegt
Iemand die een aquarium verspilling van ruimte vind, die moet geen aquarium houden.woonkamer verspillen
Tevens zeg je,
Dan heb je niet genoeg eerbied voor (het leven van) de vis, 'een paar guppen' zijn wel gewoon levende dieren. Dan is dit niet jouw hobby. Tenzij je andere hobby het begraven van vissen is.ik ga niet een reusachtige aquarium kopen voor een paar guppen
De kern van mijn reactie:
Ik hoop dat je een verstandige keuze maakt, welke dat ook is.