Haaisoorten of haailijkende vissen


Owww. Hahaha.
Ja, ik had nog maar één slokje kofiie op toen ik het las.
Mijn hersentjes deden het nog niet goed.
 
Ik had geen plaats voor een groter bak dus heb ik eelf die bak gekocht mischien heb ik later een grotere bak
 
En ja grote bakken zijn wel heel duur mischien heb ik het later een groter bak omdat ik geen plaats is
 
Hallo mijn pangasius sutchis eten niet wat kan ik doen ik gaf ze eten dat op de bodem zakt
 
Aangezien je de vissen al drie maanden hebt en ze nu niet meer eten zou het heel misschien mogelijk kunnen zijn dat ze iets te groot voor je bak worden?

Mogelijk voelen ze zich niet zo fijn meer en eten ze niet meer. Of ze zijn inmiddels al vergroeid.

Ik weet het niet meer zeker. Hebben andere mensen al aangegeven dat deze vissen te groot worden voor een 80 cm aquarium?
 
Oei oei, Lizzerdje.
Jij durft wel: in deze anti discriminatietijden een filmpje laten zien van n.... van een zw..... van een donk..... Eh van een meneer als in het filmpje tonen (Ja sorry. Ik durf het hier niet uit te spreken. Voor je het weet sta je in het schandblok op het Malieveld bekogeld te worden met rotte eieren.) die iets doms doet.

Oh nee, het is nog erger.
Hij werkt en die witte doet niks......
?
 
Dit is denk ik het interessantste topic dat ik ooit heb gezien in de twee jaar dat ik op dit forum zit.
 
Het trolletje houdt het al 2 pagina's in stand.
Dat is op zich wel interessant ja.
 
@Guppeman Ja, ik ben niet bang ? (In de jaren '90 kon dit nog gewoon bedacht ik me ook). Maar die vette witte doet zeker wel wat, die is druk aan het bellen ?

Overigens denk ik dat dit topic wel door TS serieus bedoeld is. Alleen een beetje hardleers .. :)
 
@Guppeman Ja, ik ben niet bang ? (In de jaren '90 kon dit nog gewoon bedacht ik me ook). Maar die vette witte doet zeker wel wat, die is druk aan het bellen ?

Overigens denk ik dat dit topic wel door TS serieus bedoeld is. Alleen een beetje hardleers .. :)
Vette witte nog wel. Foeii Lizzy, laat zwarte Piet je niet horen anders kom je in het grote boek van Klaas.:oops::deal::D
 
Hallo allemaal kan ik 2 syndontis petricolas kopen voor mijn aquarium de aquarium is 80 cm en 50 cm diep maar ik vul het tot 40 cm
 
sorry een foutje de aquarium is 45 cm of 40 cm diep en ik vul het van 26 tot 30 cm
 
Deze vissen moet je houden in een goed ingericht aquarium. Veel stenen enzo.
Daardoor zal je bakje niet genoeg bodemopervlak hebben om de vissen genoeg ruimte te geven.
 
Aa oke zijn ze agressief tegen kleinere of andere vissen
 
Je kunt ook een Megalodon haai proberen. Die kunnen wel in een aquarium van 80 centimeter.
 
Hoeveel energie verbruikt mijn aquarium verwarmer 100w filter 6,5w dus hoeveel euro per jaar
 
Ah!
Weer een nieuwe vraag bedacht.
Knap.
En dat om 02:34.
Maar trollen zijn 's nachts op hun best. Vraag dat maar aan een willekeurige inwoner van Noorwegen.

Voor meer informatie verwijs ik naar het informatieve naslagwerk "Het leven en werk van De Kabouter" van Rien Poortvliet.
0954f8c2c62706b8ee6999325305ab99.jpg


Om toch een beetje antwoord te geven:

-Uitzoeken hoe vaak je verwarming aanslaat per dag.
-Uitzoeken hoe lang hij dan aan staat.
-Uitrekenen hoe veel kilowattuur dat is per jaar.
-Uitzoeken wat je betaalt per kWu aan je leverancier.
-Dat met elkaar vermenigvuldigen.
-Zelfde sommetje voor filter maken.
-Zelfde sommetje voor verlichting maken.
-Bij elkaar optellen.

Optie twee:
"Gemiddelde kosten tropisch aquarium" Googlen

Optie drie:
Deze zelfde vraag opzoeken op het forum.
Is enkele weken net behandeld.
 

Terug
Bovenaan