Topicstarter
Topicstarter
guppie100
Guest
ik denk dat hij me nu niet meer mag
guppie100 zei:ik denk dat hij me nu niet meer mag
ik hoop het maarC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:ik denk dat hij me nu niet meer mag
Maar jawel, komt wel goed 😉
guppie100 zei:ik hoop het maarC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:ik denk dat hij me nu niet meer mag
Maar jawel, komt wel goed 😉
guppie100 zei:maar tja het is voor mij nu een lastige tijd heb ik maar probeer nog steeds duidelijk te blijven tegen bertus
guppie100 zei:kan ik een echinodoris ozelot green en bleheri in me aquaruim of worden die te groot
Nienepien zei:guppie100 zei:maar tja het is voor mij nu een lastige tijd heb ik maar probeer nog steeds duidelijk te blijven tegen bertus
Misschien zou het al helpen als je met iets aandacht zou schrijven. Hoofdletters, komma hier en daar. Dan zou het wellicht al wat beter te lezen zijn.
o gelukkigC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:kan ik een echinodoris ozelot green en bleheri in me aquaruim of worden die te groot
Nee, dit zou wel passen.
guppie100 zei:o gelukkigC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:kan ik een echinodoris ozelot green en bleheri in me aquaruim of worden die te groot
Nee, dit zou wel passen.
guppie100 zei:ozelot vind ik het mooiste dus nog steeds jee hij kan er in joepie
C�dric Vleminckx zei:Zou zoals al aangegeven een kleibol gebruiken, zodat het zeker genoeg ijzer binnenkrijgt.
Nienepien zei:guppie100 zei:maar tja het is voor mij nu een lastige tijd heb ik maar probeer nog steeds duidelijk te blijven tegen bertus
Misschien zou het al helpen als je met iets aandacht zou schrijven. Hoofdletters, komma hier en daar. Dan zou het wellicht al wat beter te lezen zijn.
guppie100 zei:maar hoevaak moet je tien bollen er in doen 1keer per jaar of juist langer als je dat er in doet
guppie100 zei:10 klei bolletjes in de bodem is dat niet te veel voor 1 plant
benvo zei:guppie100 zei:10 klei bolletjes in de bodem is dat niet te veel voor 1 plant
Bij ��n plant doe je, zonodig, ��n bolletje.
Heel makkelijk dus.
Succes met je bak.
Groet,
Ben.
jessicapilon zei:Ik doe ook 1 per plant als ik kleibollen gebruik.
Bertus heeft denk ik aandelen in de kleibollenindustrie 😀 😉
guppie100 zei:http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1850891&page=1
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.