Wat is er nieuw

Heeft iemand dit in gebruik ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Altispinosa
  • Startdatum Startdatum
Reet is met een T makker.want zoals jij het schrijft is het in het Engels en dat betekend lezen,wel een groot verschil mijn gedacht en ook dat kun je perfect vinden op google translate.
Google is your friend right.
Leuk als mensen er van alles bij gaan halen om toch hun gelijk proberen te krijgen.
Ga maar eens gebruik maken van de ignore functie hier op het forum.
 
Reet is met een T makker.want zoals jij het schrijft is het in het Engels en dat betekend lezen,wel een groot verschil mijn gedacht en ook dat kun je perfect vinden op google translate.
Google is your friend right.

reed is geen engels voor lezen het is read 😛 sorry kon het niet laten
 
Goed, en nu graag weer on topic want dat is niet voor niets al eerder vandaag verzocht. aan dit soort discussies heeft de TS helemaal niets namelijk.
 
Dit is hoe ik het heb gedaan.

IMG_8590.JPG
IMG_8591.JPG
IMG_8592.JPG
 
I
ziet er goed uit. beweeg je het bakje ook vaak? verplaatsen etc? dan zou ik de draden met een klein trekbandje en een plakkertje vastmaken aan het doosje vooral bij je soldeer punten dit om verzwakking te voorkomen


Ik begrijp niet echt wat je bedoeld?
 
😉
Reet is met een T makker.want zoals jij het schrijft is het in het Engels en dat betekend lezen,wel een groot verschil mijn gedacht en ook dat kun je perfect vinden op google translate.
Google is your friend right.
Reed is geen Engels, read wel...
 
I



Ik begrijp niet echt wat je bedoeld?

staat wat je gebouwd hebt vast? ik werk vaak met die kleine draden en dat in het begin lijkt gesoldeerd bij veel bewegen verschuiven van het kastje wil nog wel eens zorgen dat de soldeer afbreekt vandaar mijn vraag
 
staat wat je gebouwd hebt vast? ik werk vaak met die kleine draden en dat in het begin lijkt gesoldeerd bij veel bewegen verschuiven van het kastje wil nog wel eens zorgen dat de soldeer afbreekt vandaar mijn vraag

De doos staat gewoon op een schapje in de aquarium kast, de deksel is er altijd op. Ik verplaats hem enkel een beetje als ik wat moet heraansluiten van kabels... Dus zelden. Het gesoldeerd kabeltje is van de temperatuursensor. Moest deze los komen geeft de module en geweldig piep geluid. Dus dan zal ik het wel horen! Ik denk niet dat dit los gaat komen!
Moest hij loskomen dan soldeer ik hem opnieuw en doe ik er een bandje rond! Bedankt voor de tip!
 
Goed, en nu graag weer on topic want dat is niet voor niets al eerder vandaag verzocht. aan dit soort discussies heeft de TS helemaal niets namelijk.

Ben ik met je eens, alleen is het uitgerekend de TS die zelf olie op het vuur gooit.

OT: voor die 3-4 tientjes die het je spaart ben je wel een tijdje bezig, ik zou voor die aqua medic van 60 euro gaan. Makkelijk, betrouwbaar, kleiner van stuk en kost je geen tijd. Tenzij je houdt van knutselen en de tijd die je spendeert aan zoiets zelf maken je wat waard is.
 
Ben ik met je eens, alleen is het uitgerekend de TS die zelf olie op het vuur gooit.

OT: voor die 3-4 tientjes die het je spaart ben je wel een tijdje bezig, ik zou voor die aqua medic van 60 euro gaan. Makkelijk, betrouwbaar, kleiner van stuk en kost je geen tijd. Tenzij je houdt van knutselen en de tijd die je spendeert aan zoiets zelf maken je wat waard is.

ik denk dat je in een uurtje heel ver bent en als je dat dan 40 euro bespaart vind ik dat heel wat.

heeft iemand deze ook in gebruikt en weet je ook of je kan zien hoevaak die aanslaat? dus bijvoorbeeld voor koelen en verwarmen? het aantal schakel momenten?
 
Tja, met mijn skills en handigheid vertrouw ik er natuurlijk voor geen meter op dat dat ding ook echt betrouwbaar is. Dan bespaar ik mezelf liever de moeite en argwaan en betaal ik meer voor iets wat ik wel kan vertrouwen😉 Is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
 
ik denk dat je in een uurtje heel ver bent en als je dat dan 40 euro bespaart vind ik dat heel wat.

heeft iemand deze ook in gebruikt en weet je ook of je kan zien hoevaak die aanslaat? dus bijvoorbeeld voor koelen en verwarmen? het aantal schakel momenten?

Neen hij telt de aantal keer schakelen niet. Kunt wel zo een watt meter er tussen plaatsen, dit is misschien handiger?
 
Geen idee. De Stc-1000 wordt veel gebruikt bij gistkasten bij hobby brouwers. Soms is er iemand op marktplaats die hem kant en klaar als kit aanbied, ook voor 60 euro.
 
Men kan ook zoeken onder een verkeerd synoniem of gewoon een letter verkeerd geschreven en je vind niet wat je zoekt.
Een forum is er om elkaar te helpen,als ik kan helpen doe ik dat direct zonder zo'n antwoord te geven en als je daar niet tegen kan dan help je gewoon niet,niemand verplicht je om te helpen,er zijn genoeg andere leden die wel gewoon willen helpen.


hahah. nee ,nou wordt hij mooi. Als jij weet wat ik al opgezocht heb voor een ander. zal mij inhouden. maar heb wat in geachte, .
 
Natuurlijk bespaar je het nodige met deze zelfbouwpakketjes maar ja niet iedereen is zo handig om dit goed en veilig in elkaar te zetten🙂. Maar voor een handige Henkie is het een mooie manier om te besparen lijkt me zo.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan