Zeo Smeijsters
Well-known member
Toch een nieuwe in de buurt op de kop kunnen tikken. !
Lag nog eentje tussen de tompoezen en Jep en Janneke champagne.Bij de Hema gehaald ook?
Nee niet echt nog.Zie jij al verbeterig?
Op de eerste zie ik een vis en juist op de 2e niet meer 😉Minimaal. De reflectie op de 2e foto lijkt iets minder groen en het plantje rechtsvooraan zie je ietsjes meer van. Heeft nog wel meer tijd nodig wil je duidelijk verschil zien uiteraard.
Je hebt 2 kleintjes in ruil gekregen voor 1 grote.Op de eerste zie ik een vis en juist op de 2e niet meer 😉
Niet te snel, te veel, maar dacht zet de voortgang er op voor de geïnteresseerden.Tja een 100-literpompje, wat verwacht je nou?
Denk probeer eerst UV-c, die anti algen chemische oplossinge verstoren je ballans stiekem best wel.Ik heb dit wel eens bestreden met AlguMin van Tetra.
Ik ben anti chemisch, maar het deed wel wat het moest doen.
Laatste bestellingen met AliExpress Standard Shipping 10-14 dagen.Ali is zo langzaam
Daar is vaak geen pijl op te trekken in mijn ervaring. Bestel ik 5 dingen tegelijkertijd, waarvan er 1 inderdaad met 2 á 3 weken wel is, 3 andere na 1,5 maand en die laatste laat 3 maanden op zich wachten.Laatste bestellingen met AliExpress Standard Shipping 10-14 dagen.
Mijn ervaring is dat het vooral in Nederlands nog wel eens lang wil blijven liggen. Momenteel gaat dat goed.
Ik denk dat als tzt Amersfoort ook op de kaart komt te staan dat het wel wat sneller gaat LaraDaar is vaak geen pijl op te trekken in mijn ervaring. Bestel ik 5 dingen tegelijkertijd, waarvan er 1 inderdaad met 2 á 3 weken wel is, 3 andere na 1,5 maand en die laatste laat 3 maanden op zich wachten.
Amersfoort is ouder dan GroningenIk denk dat als tzt Amersfoort ook op de kaart komt te staan dat het wel wat sneller gaat Lara
Tja 1028 vs 1040 dus dat scheelt niet veel maar dan verbaasd het me des te meer dat Amersfoort niet op de kaart staatAmersfoort is ouder dan Groningen
Amersfoort ontstond al ruim voor 1028. Dat was het jaar waarin een bisschop had bedacht om een hofje aan te leggen en kwam eea in een stroomversnelling.Ta 1028 vs 1040 dus dat scheelt niet veel maar dan verbaasd het me des te meer dat Amersfoort niet op de kaart staat
Voedingsbodem door water, Co2 toegoegen en wat zonlicht haha.Wil je het recept van erwtensoep (snert) met ons delen? 🙂
Op de eerste zie ik een vis en juist op de 2e niet meer 😉
De vis is alweer beter te zien.Dag 2: placebo of verbetering?
Ik geef het een... sterke pisang orange waardering 😁Dag 2: placebo of verbetering?
Bekijk bijlage 327021
Zo. De nostalgie 😛sterke pisang orange
Die van mij is al binnen, en gedurende de dag zie je de algen gewoon weg trekken! Bedankt voor de tip, spijt van de 'sera' oplossing omdat ik geen vertrouwen haf dat Ali xo snel zou zijn. 🤘👍
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.