Alleen ten koste van je vijver .Omdat er best wel vissen (lees vervuilers) in komen. Ik vind een doorstroomfilter altijd prettig.
Een (langzaam stromend) doorstroomfilter is mij altijd goed bevallen, mijn vijvers waren altijd kraakhelder. Er leiden blijbaar meer wegen naar Rome.😊Alleen ten koste van je vijver .
Het grind eruit , het filter eruit , grote keien erin , mineralen - sporenelementen , en genoeg vis en voer .
En laat de zon het geheel voorzien van energie = de motor . De zon bepaald uiteindelijk wat je vijver wordt , dat doet het filter NIET !
Maar ik besef ook heel goed dat weinigen dit doorhebben ,allé , die zijn er genoeg , maar die zitten niet op forums .
De zon bepaald bepaald alles , en als je de zon tegenwerkt , dmv van filtratie , uv ,ozon , dan zijn de rapen gewoon gaar en zal nooit het volledige potentieel getoond worden . Hoe meer je de natuur tegenwerkt , hoe minder er je ervoor terugkrijgt , en dat is allang bewezen op alle vijver en aquaforums .
We hebben nog verhoogde plantenbakken nodig langs de schutting met de andere buren, dus dat kunnen we mooi gebruiken met goede potgrond erdoor.Het schatgraven bij Hennie is begonnen. Zand wat eruit komt gooi je over de schutting naar de buren.
Ja heel veel zuurstofplanten, wat kruipers zoals watermunt e.d., egelskop en nog wat lange jongens.🤣Dat zijn flink wat emmers met planten![]()
Hij is 1 meter.Dat is bikkelen.
Misschien gemist maar hoe diep gaat de vijver worden?
Kan ik je inhuren?71 en 67. De oudjes kunnen nog wel wat!🤣

Als het niet op korte termijn is hoor, want mijn armen vallen er zowat af.🤣Goed bezig![]()
Kan ik je inhuren?![]()
Oei, das niet de bedoeling. Misschien je armen vastzetten met wat ductape voor de zekerheidAls het niet op korte termijn is hoor, want mijn armen vallen er zowat af.🤣

Hetzelfde berichtje weer?🤣Je mag wel erg blij zijn met Bas! Ondanks alles doet hij het toch maar, dat is niet iedereen gegeven.
Je moet gewoon heeeeel blij zijn met Bas!Hetzelfde berichtje weer?🤣
Ben nog steeds blij met hem hoor.

Ik hou er van.Leuk vijvertje zo. Water is en blijft altijd mooi waar dan ook.
Het gaat mooi gestaag vooruit.Flink aan het planten geweest en de vijver weer een stuk gevuld.
Ja best wel. Dat voel ik ook aan mijn lijf!!🙄Je hebt het snel gedaan allemaal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.