Wat is er nieuw

Heropstarten Aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danio1980
  • Startdatum Startdatum
Zoals ik zei als je een beter oplossing vindt , zeg ze maar πŸ˜‰
En zoals ik al zei is jouw plan geen oplossing!
Is gewoon een laffe versie van euthanasie, veilig uit het zicht dus minder confronterend...

Laatst bewerkt door een moderator:
-----Honeybadger has left the building------

het dier doden is hier volgens mij de verstandigste oplossing

het dier doden is hier volgens mij de verstandigste oplossing

Helaas moet ik zeggen dat ik het hier mee eens ben. Je kunt niet een vis die warme temperaturen vereist in een koude buitenvijver gooien.

Groeten Leopard

en je kan het dier niet huisvesten zoals het hoort, helaas houdt het dan op.
de haaivinbarbeel en de maanvis kan je met wat geluk nog een thuis voor vinden.
lees je wel in voor een geschikter visbestand zodat je niet in de ellende blijft zitten.

Het probleem is opgelost met de vis die er niet in thuis hoort
Pangasius pangasius hij krijgt vanaf maandag een nieuwe plaats in de vijver πŸ˜‰ daar kan hij een nieuwe start vinden ..

De andere maanvis en haaienvinbarbeel
ga ik zelf behouden πŸ˜‰ ... dus voor alles is een oplossing , en tegen midden volgende week plaats ik een foto van de bak πŸ˜‰

Het is al midden volgende week gepasseerd hΓ©, Danio! πŸ˜›
Sorry voor de nieuwsgierigheid hoor maar hoe is het nu eigenlijk afgelopen met de vissen en met de bak?

Het is al midden volgende week gepasseerd hΓ©, Danio! πŸ˜›
Sorry voor de nieuwsgierigheid hoor maar hoe is het nu eigenlijk afgelopen met de vissen en met de bak?

De foto's zijn zoals de bak nu op moment is ( nog niet klaar want moet zuurstof tegoei leggen en waterwaardes moeten op peil staan ) ik zal nog wel wat weken werk hebben eer die terug is zoals die was , en ik ga er over een maand 4 haaibardeels bijzetten .. de zand laag die je ziet aan de voorkant verdwijnt ook naar achter om een mooier beeld te krijgen , want de algeneter zorgt ervoor dat alles opvliegt als ze bewegen ... Je mag altijd advies geven of de naam van de Maanvis want die ben ik nog altijd niet uit wat voor maanvis het is ( alvast merci ) ... en je mag ook altijd tips geven over hoe ik nog beter te werk kan gaan in mijn aquarium , Merci alvast .

aq1.jpg

aq2.jpg

aq3.jpg

aq4.jpg

aq5.jpg

Als je bak maar 46 hoog is, is ie ook te klein voor de maanvis...

Beter zet je alle vissen te koop en begin je met een schone lei en maak je er wat moois van.
Als je hiermee door gaat blijf je commentaar houden en dat is voor niemand leuk.

Zal je hier nog een laatste antwoordje geven naar aanleiding van je laatste post in het andere topic:

"Ik heb de Grote in de vijver gezet , zou die de andere missen πŸ™‚ ... Lachwekkend maar het kan ... ???"

Goed bezig Danio!
Kon je hem beter direct afgemaakt hebben! Want, zoals aangegeven door meerderen hier, hij gaat nu een dood door onderkoeling sterven in de vijver!
Als dat volgens jou gelijkstaat aan het nemen van je verantwoordelijkheid dan zit er ergens een kink in je redenering.
Sorry hoor maar je bent echt aan het zeveren!

:zwaai:

Zal je hier nog een laatste antwoordje geven naar aanleiding van je laatste post in het andere topic:

"Ik heb de Grote in de vijver gezet , zou die de andere missen πŸ™‚ ... Lachwekkend maar het kan ... ???"

Goed bezig Danio!
Kon je hem beter direct afgemaakt hebben! Want, zoals aangegeven door meerderen hier, hij gaat nu een dood door onderkoeling sterven in de vijver!
Als dat volgens jou gelijkstaat aan het nemen van je verantwoordelijkheid dan zit er ergens een kink in je redenering.
Sorry hoor maar je bent echt aan het zeveren!

:zwaai:

Hij zwemt toch heel goed in de vijver πŸ˜‰ , geen enkele vis heeft er last van πŸ˜‰ ..
Als ik het verkeerd gedaan had , had ik toch allang klachten gehad πŸ˜‰ ..

Ik denk dat jij en ik op een ander golflengte zitten πŸ˜‰ en daarbij ik stel vragen en jij mag ze gerust beantwoorden maar woorden als afmaken enz zijn erover , water en vis komt altijd goed πŸ˜‰ ... Blauwhaai heb ik gelezen en ben er nog mee bezig past ook in vijver meer zelfs dan in Aquarium , bij lengte van max 20cm worden ze onrustig en gaan ze jagen dat heeft een aquarium niet nodig , dat moet rust stralen en plezier , geen jaagbak ... πŸ˜‰

Fijne avond

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan