Die 2de klopt Balantiocheilos melanopterus Rechts onder is dus een Haaibarbeel kan 200cm worden .
de eerste klopt niet π
Die word dan net te groot voor je bak vrees ikπππ.
Die 2de klopt Balantiocheilos melanopterus Rechts onder is dus een Haaibarbeel kan 200cm worden .
de eerste klopt niet π
Die word dan net te groot voor je bak vrees ikπππ.
En zoals ik al zei is jouw plan geen oplossing!Zoals ik zei als je een beter oplossing vindt , zeg ze maar π
het dier doden is hier volgens mij de verstandigste oplossing
Het probleem is opgelost met de vis die er niet in thuis hoort
Pangasius pangasius hij krijgt vanaf maandag een nieuwe plaats in de vijver π daar kan hij een nieuwe start vinden ..
De andere maanvis en haaienvinbarbeel
ga ik zelf behouden π ... dus voor alles is een oplossing , en tegen midden volgende week plaats ik een foto van de bak π
Het is al midden volgende week gepasseerd hΓ©, Danio! π
Sorry voor de nieuwsgierigheid hoor maar hoe is het nu eigenlijk afgelopen met de vissen en met de bak?
Zal je hier nog een laatste antwoordje geven naar aanleiding van je laatste post in het andere topic:
"Ik heb de Grote in de vijver gezet , zou die de andere missen π ... Lachwekkend maar het kan ... ???"
Goed bezig Danio!
Kon je hem beter direct afgemaakt hebben! Want, zoals aangegeven door meerderen hier, hij gaat nu een dood door onderkoeling sterven in de vijver!
Als dat volgens jou gelijkstaat aan het nemen van je verantwoordelijkheid dan zit er ergens een kink in je redenering.
Sorry hoor maar je bent echt aan het zeveren!
Hij zwemt toch heel goed in de vijver π
water en vis komt altijd goed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.