Tessahol99
Well-known member
Haha met zulke aquariums voel ik me al vollop in de natuur, dus ik hoef nergens anders heen ?. @jessicapilon
Dat lijkt idd zo op de foto maar is niet zo. Het groeit vanaf de bodem langs de achterwand omhoog en dan over de filteruitlaat buis voorlangs waar naar beneden.Ziet er netjes uit! Zie ik het goed, heb je de Braziliaanse klimop hoog op je achterruit bevestigd? Met een zuignap o.i.d.? Leuk effect geeft het.
Alle 3 mn visjes doen het super! 🙂Kijk, leuk om hier weer eens een update te zien! Beide vissen doen het ook nog goed zo te zien!?
Alleen bij Sushi, de langvinnige betta gedaan. Is kwa karakter ook een stuk rustiger dus daar had ik al meer vertrouwen in. Net 1x gezien dat die achter een garnaaltje aan zat maar dat gaf die snel op omdat die garnaal 1. Veel te snel was en 2. Mn betta niet zo lang kan zwemmen.Ben benieuwd hoe dat met de betta gaat. In beide delen wat gedaan?
De garnalen kunnen niet bij de filter komen ? zitten aan de andere kant van de bak en daar zit een divider tussen. Misschien dat baby garnaaltjes er tussendoor kunnen glippen maar dat is dan ook hun eigen schuld ?Owhjee, ik zie nu hier vuurgarnalen. Zorg dat de garnalen niet verloren gaan door het filter(materiaal).
Shotgun!Leuk, heel leuk!
Feestje??
Mocht je te veel beschuit met muisjes hebben ingeslagen en je weet er geen raad mee. Trek dan maar aan de bel en zet de koffie met gebak maar klaar. We komen er aan.🙂
Bekijk bijlage 303823
Wat een prachtige vis, mooie kleur?Vandaag zijn Brownie en Sushi van aquarium gewisseld aangezien de 2 mannen gescheiden in de 56L komen te zitten. Brownie (Mijn vrouwlijke betta) is daarom gewisseld met Sushi het mannetje wat ik al had die in de 20L woonde.
Bekijk bijlage 287940
Hahaha, ziet er uit als een erg coronaproof plaatje ?Leuk, heel leuk!
Feestje??
Mocht je te veel beschuit met muisjes hebben ingeslagen en je weet er geen raad mee. Trek dan maar aan de bel en zet de koffie met gebak maar klaar. We komen er aan.🙂
Bekijk bijlage 303823
Dankjewel! ?Wat een prachtige vis, mooie kleur?
Als je goed kijkt zie je mij ook.🙂Hahaha, ziet er uit als een erg coronaproof plaatje ?
Haha danku danku, wat een compliment ?!Wowsers, beste mensen....van Gogh is onder ons midden. Wat een pracht van een schilderij. 😎
Even ter informatie. De rijdende rechter komt op een andere zender.🙂De rechter is bijzonder mooi hoor.
Jaa vind ik ook, hij was het geld waard ?. Hij is wel de aggresiefste die ik heb.De rechter is bijzonder mooi hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.