Was net op het nieuws dat er in ziekenhuizen in Adam veel ziekte verzuim was onder personeel die wel gevaccineerd en een booster hebben gehad maar wel ziek van de omicron
Dan ga je toch afvragen of met al dat geprik wel op de goede weg zitten.
het virus is zo veranderd dat de vaccinatie het niet meer herkend maar met een booster schijnbaar dan weer wel
Mja zo sta ik er ook in, flipje. Het is natuurlijk een luxepositie die je als maatschappij hebt, dat men in staat is op een pandemie te reageren met werkzame vaccins. In die zin ben ik de medische wetenschap alleen maar dankbaar. Ik ben dan ook gewoon voor die eerste prikken gegaan. Overigens meer voor het samenleving-idee dan omdat ik het voor mezelf nodig vond.om in de beeldspraak van deze bobo te blijven de agent herkend de boosdoener niet meer heeft geen juiste foto meer maar als je een booster neemt dan staan er meer agenten op wacht dus loop je minder risico
Hmm ook zonder de juiste info houden de agenten de boosdoener ook niet tegen zou je zeggen immers wordt niet herkend.
Maar het verhaal van die boosterprik vind ik maar vreemd. Ik heb 5 maanden geleden mijn 2e prik gehad. :-/ Ik zie werkelijk de meerwaarde niet in van een derde prik op zo'n korte termijn. Notabene een prik die (direct of indirect) tegen Omikron een stuk minder effectief lijkt.
Ik probeer dit keer een derde prik dan ook zo lang mogelijk niet te nemen. Ik wil in juli op vakantie; dat is het enige wat me ervoor kan motiveren. Ik zou het een slechte zaak vinden als de overheid druk zou uitoefenen op burgers (à la Macron.....), bijna chantage pleegt, om zo'n prik af te dwingen.
Omikron zal ik wel nemen, prima. Hopelijk geeft dat die QR en dan steken ze die booster maar in hun r--- ehh rechterarm.... 😜