Cédric Vleminckx
Well-known member
Als ik om mij heen kijk mag ik nog van geluk spreken dat ik een jaar later er grotendeels weer ben (ik ben 'normaal' ziek geweest in oktober 2020).
Ik kan weer werken in ieder geval. Er blijft weinig energie over voor andere dingen, maar ik kost de maatschappij ook geen geld meer.
Mijn huisgenoot kon nog niet gevaccineerd worden en liep corona op. Die werd daar aardig ziek van en kan nog steeds niet de trap op en af lopen zonder er hijgend vanaf te komen. Ze heeft nooit last gehad van problemen, en was over het algemeen erg gezond. Ondanks dat zij best wel ernstig last had van corona ben ik nooit besmet geraakt. In de tijd dat zij corona had ben ik bijna zeker een aantal keer binnen 1.5 meter bij haar in de buurt geweest. Ook mijn andere gevaccineerde huisgenoten hebben geen corona gekregen. Ik denk daarom zeker dat die vaccinatie misschien wel geholpen heeft.
Eén van de symptomen is 'hersenmist' (brainfog). Ik kon heel veel dingen echt niet meer, heel raar. Maar ik ben nu gewoon blij dat ik weer mijn werk kan doen en relatief normaal kan functioneren.
Veel sterkte beiden. Ik heb enkele maanden zonder geur en smaak gezeten, ben blij dat het niet meer dan dat geweest is. Lijkt me geen pretje als je weken/maanden/jaren met deze verschrikkelijke symptomen moet gaan leven.