Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, het is dat ik de conversatie al een paar bladzijden aan het volgen ben, anders kon ik er geen touw aan vastknopen :p Maar wel leuk zo op de zondagmiddag. Ik ben overigens zelf iemand die de eigen post gaat bewerken als ik achteraf een schrijffout tegenkom. Maar andermans post is voor mij even waardevol, schrijffouten of niet, dat hoort gewoon bij die persoon.

Als ik voor elke tikfout van mij hier een euro kreeg dan was ik al lang binnen denk ik ;)
 
Het is bij velen wel bekend denk ik maar als je op de naam onder de avatar klikt van een lid dan heb je daar de negeerknop zitten en soms kan dat wellicht een uitkomst zijn.

Zie je dan alle posten van betreffend persoon niet meer en reacties op je posten?
 
Dat klopt behalve als men die post quote van dat lid. De quote is altijd zichtbaar ook na een negeer actie, omdat jij deze persoon negeert niet een ander.
 
Tja Antje ik weet ook niet hoe dit te werk gaat maar misschien zit dit gevoel ook wat tussen de oren (nu niet dat ik je geestelijk voor gek uit maak hoor) Ik weet niet of je al waarschuwingen heb gehad. Ik weet uberhaupt niet of je die krijg.

Maar het is duidelijk dat jij en tommie er niet uit komen. Er is al zo te lezen PM geweest maar laten jullie elkaar niet met rust. Misschien dat jullie onderling afspraak kunnen maken niet meer op elkaars posts te reageren?

Dan hebben jullie van elkaar niet meer de onderlinge irritatie. Soms is er en komt er geen klik tussen bepaalde mensen. Dat hoeft verder ook niet en als jullie er samen uit kunnen komen elkaar met rust te laten is win win voor beide.

Weet niet of het verstandig is om me uberhaupt er mee te bemoeien maar ik zou het erg zonde vinden om jullie beiden straks te missen op het forum ivm hoog oplopende irritaties wat uitdraait op een ban.
Ik had hem al eens via pm gesproken en gezegd datie gewoon inhoudelijk moet reageren en dat er dan niks loos is, maar hij kon het -weer- niet laten om te trappen
 
Het is bij velen wel bekend denk ik maar als je op de naam onder de avatar klikt van een lid dan heb je daar de negeerknop zitten en soms kan dat wellicht een uitkomst zijn.
Tja Antje ik weet ook niet hoe dit te werk gaat maar misschien zit dit gevoel ook wat tussen de oren (nu niet dat ik je geestelijk voor gek uit maak hoor) Ik weet niet of je al waarschuwingen heb gehad. Ik weet uberhaupt niet of je die krijg.

Maar het is duidelijk dat jij en tommie er niet uit komen. Er is al zo te lezen PM geweest maar laten jullie elkaar niet met rust. Misschien dat jullie onderling afspraak kunnen maken niet meer op elkaars posts te reageren?

Dan hebben jullie van elkaar niet meer de onderlinge irritatie. Soms is er en komt er geen klik tussen bepaalde mensen. Dat hoeft verder ook niet en als jullie er samen uit kunnen komen elkaar met rust te laten is win win voor beide.

Weet niet of het verstandig is om me uberhaupt er mee te bemoeien maar ik zou het erg zonde vinden om jullie beiden straks te missen op het forum ivm hoog oplopende irritaties wat uitdraait op een ban.

Ik heb haar al gevraagd om niet op mij te reageren (via PM) maar ze wil niet.
En ik kan er niet tegen dat mensen tegenstrijdige uitspraken doen. De ene keer is alles wat op het web staat onzin, de volgende keer krijg je de raad om te googlen... wtf. en ik denk dat ik het deze keer subtiel aangebracht heb. De reactie was er over, compleet.

Als je dan nog eens voor dom uitgescheten wordt, ja, dan is de maat vol.
 
Beste leden,
Wij hebben jullie eerder gevraagd om respect te tonen en om het gezellig te houden en tevens om geschillen via de pb op te lossen. Nu blijkt ons dat hier geen gehoor aan wordt gegeven en dit heeft ons doen besluiten om dit topic te sluiten.
Dit heeft ons ook doen besluiten om ook strenger toe te zien op on-respectvol gedrag en uitdagend gedrag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan