michelle1
Well-known member
- Lid geworden
- 31 december 2015
Taggen werkt niet.
En al helemaal niet bij mij. Tekkelen en teasen ken ik wel maar taggen
Maar ik heb het uit gepuzzeld. Zieke goudvis in goudvissen gedeelte.
Taggen werkt niet.
Nee ik kom hier normaal niet omdat me dit topic niet echt aanspreekt. Maar omdat ik iets heb aangezwengeld waar nog steeds reactie op kunnen komen, blijf ik even volgen. Dan kan ik tenminste reageren als het om een reactie op mij gaat. Vind ik wel zo netjes.
En nu dames en heren, ga ik beginnen aan mijn warme maaltijd.
Tot morgen 🙂
Haha tekkelen en teasen..... dirty minded uhm sorry!En al helemaal niet bij mij. Tekkelen en teasen ken ik wel maar taggen
In schiedam?Moet je dan wel lezen. Dinosaurussen hadden we hier levensgroot. .
In het park.
Wat voor jou geweest. boek er bij.
ow jij bent van het harde werk, zweepjes enzoEn al helemaal niet bij mij. Tekkelen en teasen ken ik wel maar taggen
ERg slim ben je niet, he.Net echt Bertus, dat ze toen al kleur camera hadden
ow jij bent van het harde werk, zweepjes enzo
Kom 35 jaar te kort Bertus..ERg slim ben je niet, he.
Iemand met een zweep slaan is ook plagen toch?Snap niet wat je bedoel Ik heb geen paarden
teasen werkw.Afbreekpatroon: 'tea - sen Herkomst: «Engels Verbuigingen: teasde/teasede (verl.tijd ) Verbuigingen: geteasd/geteased (volt.deelw.) plagen, irriteren
Ik durfde je niet nog een keer te roepen, Antje en ik deden het goed toch?
Iemand met een zweep slaan is ook plagen toch?
Zucht, van sommigen wordt ik knettergek
Nou gek sommige hier ja daar erger ik me wel eens een beetje aan.Zucht, van sommigen wordt ik knettergek
Nou gek sommige hier ja daar erger ik me wel eens een beetje aan.
Hoezo moet ik @benvo hebben? Komt ie te kort dan?Zoals al eerder vermeld moet je hier Benvo voor hebben op dit gebied 😀
Ik noem dat mishandeling maar misschien kan het ook plagend. Geen flauw idee
Ik heb het toch nooit moeten doen, die tik bij mijn kinderen. Probleem is geweld altijd escaleert.mishandeling is een mode woord.
vroeger gaven we een corrigerende tik, tegenwoordig is het mishandeling.
zweep valt wat mij betreft onder corrigerende tik.
Wat is er?Thea!
Grappig zit net te discussieren met een maat van mij die heeft een vis met camellanus.
Ik zeg tegen hem dat hij het beste Dactycid kan gebruiken, want dat helpt en het tast je biologische evenwich niet.
Hij zegt van wel.
Ik Heb dit hier nagezocht en kwam wel vaker tegen dat het niet aantast.
Ik dacht ik vraag het onze visdokter.
@michelle1 Klopt dit dat Dactycid er tegen werkt en het niet verstoord?
Of kan hij beter een ander middel nemen? Die er tegen werkt en de bio evenwicht verstoord?
Nou gek sommige hier ja daar erger ik me wel eens een beetje aan.
[/QUOTE
Med Professional Nematol | G&D AquariaGrappig zit net te discussieren met een maat van mij die heeft een vis met camellanus.
Ik zeg tegen hem dat hij het beste Dactycid kan gebruiken, want dat helpt en het tast je biologische evenwich niet.
Hij zegt van wel.
Ik Heb dit hier nagezocht en kwam wel vaker tegen dat het niet aantast.
Ik dacht ik vraag het onze visdokter.
@michelle1 Klopt dit dat Dactycid er tegen werkt en het niet verstoord?
Of kan hij beter een ander middel nemen? Die er tegen werkt en de bio evenwicht verstoord?
https://www.gdaquarium.nl › med-professional-nematol
Bij de levendbarende Camallanus cotti, de Aziatische freeskopworm (geen gastheer), die je in het zoetwateraquarium het meest tegenkomt, is een eenmalige ..
Die is ook tegen camellanus? Zo ja dan zal ik dat tegen hem zeggen dat hij dat besteld.Of biologisch evenwicht aantast hangt ervan af wat voor werkzame bestandsdelen erin zitten en hangt ook af van de mate bacties wat er in aquarium aanwezig is. Weet niet alles uit me hoofd wat elk merk/middel qua samen stelling is.
Ik gebruik levimacil van manaus. Die tast niets aan.
Die is ook tegen camellanus? Zo ja dan zal ik dat tegen hem zeggen dat hij dat besteld.
Nee gaat bij hem gezelschap. Hij zie het bij een ancistrus . Maar las das het niet tegen garnalen enzevoort kan.. kunnen ancistrussen er wel tegen?http://www.manaus-aquarium.de/NL/levamicil.php
Is wel duurdere fles maar voor grote plonsen water zoals mijn aquarium op termijn en in geval van na behandelen goedkoper. Als het 25 liter aquarium is met 1 Betta beetje overdreven. 😀
Nee gaat bij hem gezelschap. Hij zie het bij een ancistrus . Maar las das het niet tegen garnalen enzevoort kan.. kunnen ancistrussen er wel tegen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.