Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

Ik en vele met mij weten wat het verschil is tussen AOW en pensioen. Jij blijkbaar niet.
Aow, komtvan het rijk af.

Pensioen bouw je zelf op. stp je met 40 jaar, blijf je premie betalen tot 65, of met vroegpensioen. 55. ded ik dus.
bpfBOUW | Het pensioenfonds voor de bouw

https://www.bpfbouw.nl

1. In cache
  2. Vergelijkbaar
BpfBOUW is het pensioenfonds voor de bouw. BpfBOUW staat voor Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Bouwnijverheid.

Ik en vele met mij weten wat het verschil is tussen AOW en pensioen. Jij blijkbaar niet.
Omdat jij 65+ er bent en ik niet.
Maar het gaat niet om wat ik zeg, het gaat erom er wordt gezegd dat.... die zal zijn kennis hier delen, vraag dan eerst waar hij die kennis vandaan heeft.

Het gaat mij om waarom men wat zegt. En daar de betekenis erachter zoek dan enkel gaan droeftoeteren dat het dom is.

Maar het gaat niet om wat ik zeg, het gaat erom er wordt gezegd dat.... die zal zijn kennis hier delen, vraag dan eerst waar hij die kennis vandaan heeft.

Het gaat mij om waarom men wat zegt. En daar de betekenis erachter zoek dan enkel gaan droeftoeteren dat het dom is.
He oud ben je, Kees? zonderr bijbedoeling.
anders ga ik nog even 2 gaatjes boren, voor planksteunen.

Gedaan, gelijk 5.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ok hoe kom je aan de kennis dat ik 65+ ben?
Dat is een aanname.
Roepen dat iemand respect voor je moet hebben omdat je zijn pensioen betaald is dom.

Dan is het deel van de vergoeding die je ontvangt voor het werk wat je doet dus nog steeds zelf verdiend.

Er is ook nog een mooie uitdrukking “Standing on shoulders of giants" laten ze daar maar eens over nadenken voor ze weer over respect beginnen.
De werkgeversbijdrage aan de pensioen premie wordt niet beschouwd als loon. De werkgever kan dit aftrekken van de winst en is zoals hieronder omschreven meer als een soort bonus of extra beloning.
https://www.belastingtips.nl/kennis...n_en_belastingen/werkgeversbijdrage_pensioen/

Ik noem het geen loon. Maar het is iets wat je krijgt omdat je werkt dus....

Ok hoe kom je aan de kennis dat ik 65+ ben?
Dat is een aanname.
Roepen dat iemand respect voor je moet hebben omdat je zijn pensioen betaald is dom.
Dat is een aanname haha my bad.
Tussen die 2 ging wat vooraf. Denk niet dat het out of the blue gezegd werd.

Of het wel zo is of niet laat ik even in het midden.

Dan kan ik het inschatten wat jij wel of niet weet,

Mijn vriendin is ook 42, en zegt ook vaak, wa ik er nog niet.
40 of 75, is toch 35 jaar, waar veel meer gebeurt was.
Weet jij iets van Commodore? een van de eerste home computers.
IK had der Texas instrumens TI 994A.

Ik noem het geen loon. Maar het is iets wat je krijgt omdat je werkt dus....
Nou, je schreef eerder dat je het kreeg als vergoeding voor je werk en dat je het dus verdiend hebt. Maar dat is dus niet zo, op de keeper beschouwd. Het is iets extra's wat niet als verdienste of als loon beschouwd wordt. Een werkgever kan ook zelf beslissen of hij dit als secundaire arbeidsvoorwaarde aanbiedt. Maar goed, dit als aanvulling op deze en je eerdere opmerkingen

Dan is het deel van de vergoeding die je ontvangt voor het werk wat je doet dus nog steeds zelf verdiend.

Er is ook nog een mooie uitdrukking “Standing on shoulders of giants" laten ze daar maar eens over nadenken voor ze weer over respect beginnen.

Je kijkt graag naar de dames van die leeftijd, ik ken je wel

Dat weet je van niemand en ja ik geef dus ook niet toe dat ik in het echte leven nog maar 28 ben:juggle:

Dat is ook wel moeilijk allemaal te raden John. Zo was ik er van overtuigd dat Bertus al een heer op leeftijd was maar als ik nu zijn berichten lees, zou het zo maar Badr Hari met een aquarium kunnen zijn. Willem schijnt een Belg te zijn maar is ook best soms slim.

Erg verwarrend en tegen strijdig soms 😀

Dat is ook wel moeilijk allemaal te raden John. Zo was ik er van overtuigd dat Bertus al een heer op leeftijd was maar als ik nu zijn berichten lees, zou het zo maar Badr Hari met een aquarium kunnen zijn. Willem schijnt een Belg te zijn maar is ook best soms slim.

Ja als je het zo bekijkt dan kun je er soms geen touw aan vastknopen he met al dat internep 😀 😀 😀

Hoezo,Badr Hari? Ik laat mij nietgek slaan, hoor. heet geen Cassius clay.. Hij wel.
Ik ben nu zo poeslief, dat weet, je niet.
Bij een vrouwtje ging haar wasmachine stuk, heb ik gelijk een nieuwe besteld.
Die werd helemaal gek.

Ik kom er soms voor het eten en zou niet eens weten waar die bak met ballen moet staan en daar let ik ook niet op want ik kom voor de andere ballen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan