- Lid geworden
- 28 september 2016
Yeah, some sunday musics!
😀 😀
Wat was dat..............................
Yeah, some sunday musics!
😀 😀
Nou ik ben dan wel iets jonger maar ik herken dit niet hoor. Nu ben ik niet zo n vechterstype dus ik zou zoiets wel uit de weg zijn gegaan en hebben gedacht je denkt maar wat je denkt. Als je iets met vechten moet duidelijk maken dan ben je denk ik verkeerd bezig. Maar goed we zijn niet allemaal gelijk.
Wat was dat..............................
Al 17 jaar geen alcohol gedronken, daar zou nu wel eens verandering in kunnen komen.........Probeer het nu maar uit je hoofd te krijgen!
Kerstbomen van elkaar jatten?gingen we op kerstbomen jacht.
Kerstbomen van elkaar jatten?
Ja. en bij de groeteboer in de kelder gooien.Kerstbomen van elkaar jatten?
Al 17 jaar geen alcohol gedronken, daar zou nu wel eens verandering in kunnen komen.........
Arme groenteboer.Ja. en bij de groeteboer in de kelder gooien.
was elk jaar.
Arme groenteboer.
Als alcohol geen optie is kan je ook dit proberen:
Deze (is mijn huidige project)WElk Topic? Welke stenen bedoel je?
Nee absoluut niet. Verre van zelfs. Ik houd gewoon niet van over iemand praten, wel van met iemand en dat eerste mis ik hier en daar.Het lijkt wel alsof je denkt dat het hier een "Rijdende rechter"-topic is?
Gelijk inAls je bvb het eerste OTT bekijkt dan denk ik dat er misschien maximaal 10% van de posts dergelijke negatieve insteek heeft?
Ik heb het gevoel dat het nu vaker voorkomt dan toen er geen OTT was. Misschien vertekent het beeld omdat nu al die gesprekken bij elkaar staan.Gelukkig dat het niet alleen over Bertus gaat (dat zou wel erg saai zijn) 😀 maar ik had het idee dat dit het punt van irritatie bij jou was. Staat ook "denk ik".
Niet goed gelezen van mijn kant. "Denk ik" gemist.
Ik weet niet wat je bedoel met de "trend". Dit is een ruim begrip.
Ja! Eén keer gedaan en ik vond het smerig. Kreeg alleen een vreetkik.Heb jij een jointje dat we kunnen roken?
Was ik daarom 3 maanden weg? lullen ze over mij. . gezellig ,hoor.
Arme groenteboer.
Dit was mijn scriptie.Wat dat betreft is het hele leven vol inspiratie, maar ik zal jullie vernoemen in mijn eindscriptie hoor 😀
Ja! Eén keer gedaan en ik vond het smerig. Kreeg alleen een vreetkik.
Bij ons op de academie was het heel normaal dat er in de pauzes of 'tussenuren' in de kantine jointjes gerookt werden. Dus op de ene plek werden joints gerookt en een tafeltje verderop werd aan een groepsopdracht gewerkt. Ongehoord nu.
Die kantine was heel open, stond in verbinding met met een van de auditoriums, het auditorium waar ook muziek gemaakt werd en voorstellingen werden geoefend, vanaf de tweede etage kon je het helemaal beneden ruiken.
En helemaal OT maar wat me wel is bijgebleven. Op een dag kwam men met een ontzettend grote gele opblaasboot naar beneden door het niet al te grote trappenhuis 😀
Dat waren nog eens tijden 🙂
Was ik daarom 3 maanden weg? lullen ze over mij. . gezellig ,hoor.
Over je fiets????? 😉Zo ver ik me herinner was je op eens weg. Ik wist niet waarom. Het was toen erg heet met die hitte golf. Ik was eigenlijk bang dat je in je huisje lag met Boris huilend naast je. Ik ben heel netjes door iemand via PM op de hoogte gesteld dat je een ban had maar waarom weet ik niet en hou dit liever ook zo. 🙂
Ook wat mij bij staat is er niet veel gelul over je geweest alleen de vraag waar je toch was/bleef. Het kan zijn dat ik het een en ander heb gemist natuurlijk maar het is gelukkig nog niet zo als ik de naam Bertus op forum word genoemd dat er een automatische pop up of alarm bellen gaan klinken. 😎
Daarbij op zijn Rotterdams; ze kunnen beter over je fiets lullen dan ..............😀
Zo'n metaal ding die in Amsterdam de gracht in gaat.Over je fiets????? 😉
Zo ver ik me herinner was je op eens weg. Ik wist niet waarom. Het was toen erg heet met die hitte golf. Ik was eigenlijk bang dat je in je huisje lag met Boris huilend naast je. Ik ben heel netjes door iemand via PM op de hoogte gesteld dat je een ban had maar waarom weet ik niet en hou dit liever ook zo. 🙂
Ook wat mij bij staat is er niet veel gelul over je geweest alleen de vraag waar je toch was/bleef. Het kan zijn dat ik het een en ander heb gemist natuurlijk maar het is gelukkig nog niet zo als ik de naam Bertus op forum word genoemd dat er een automatische pop up of alarm bellen gaan klinken. 😎
Daarbij op zijn Rotterdams; ze kunnen beter over je fiets lullen dan ..............😀
Nou, dat is geen Rotterdams hoor...
Dat is echt dom gezwets.Ik betaal wel zijn pensioen, dus hij moet respect hebben voor mij, zo en nu vind ik dit onderwerp genoeg geweest.
OOh waar dan vandaan? Moet toch ergens vandaan komen want het zit ergens in mijn grijze massa.
Gewoon Nederlands...
OOh dus gewoon ABN en had ik ook gewoon de stipjes kunnen invullen. Ik ben sinds de sluiting van vorige OTT een tikje voorzichtiger geworden met wat ik post.
Okee. Wel handig als je dan ook verklaard waarom?Dat is echt dom gezwets.
Daar is het eigenlijk te dom voor.Okee. Wel handig als je dan ook verklaard waarom?
Daar is het eigenlijk te dom voor.
Maar goed je pensioen heb je zelf opgebouwd. Dus dat betaal jezelf.
Ik oordeel niet. Maar enkel iets roepen zonder enige onderbouwing. Is wel kort door de bocht en dan zegge daar is het eigenlijk te dom voor....Daar is het eigenlijk te dom voor.
Maar goed je pensioen heb je zelf opgebouwd. Dus dat betaal jezelf.
Beter over je fiets lullen, dan over … fietsen. hahahahahaOOh dus gewoon ABN en had ik ook gewoon de stipjes kunnen invullen. Ik ben sinds de sluiting van vorige OTT een tikje voorzichtiger geworden met wat ik post.
Dan is het deel van de vergoeding die je ontvangt voor het werk wat je doet dus nog steeds zelf verdiend.Als aanvulling: Mogelijk betaald ook een werkgever mee met een pensioenopbouw.
Ik en vele met mij weten wat het verschil is tussen AOW en pensioen. Jij blijkbaar niet.Ik oordeel niet. Maar enkel iets roepen zonder enige onderbouwing. Is wel kort door de bocht en dan zegge daar is het eigenlijk te dom voor....
Ik neem aan dat hij iets zegt waar wellicht iets achter kan zitten?? Iets wat jij misschien niet weet?
Just saying.
Hmm begin nu te twijfelen dat het misschien door de joints kwam dat mensen toen vrolijker waren dan nu en wellicht slimmer, sympathieker , meelevender??
[Niet iedereen rookten joints , he.
Dan is het deel van de vergoeding die je ontvangt voor het werk wat je doet dus nog steeds zelf verdiend.
Er is ook nog een mooie uitdrukking “Standing on shoulders of giants" laten ze daar maar eens over nadenken voor ze weer over respect beginnen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.