michelle1
Well-known member
- Lid geworden
- 31 december 2015
Ik ben het hier niet met je eens Michelle. Je schrijft zelf dat het toch wel meevalt... dus daarmee zeg je feitelijk dat het wel gebeurd? Of lees ik het verkeerd in dit geval?
Betrokkenen zijn er meestal bij maar pas nadat (!) zo'n quote gelanceerd is en dan is er vaak al (te)veel gezegd. Er kunnen uren, een dag of langer zitten tussen het quoten en het moment waar de persoon in kwestie het in de gaten heeft.
(Er vanuit gaande dat de persoon bv notificaties aan heeft staan en die dan ook nog eens bekijkt).
Ik pleit er zelf voor dat als iemand problemen met een ander heeft dat onderling wordt opgelost. Wel zo netjes.
Het is zo makkelijk vanachter een schermpje de gal te spuwen over de een of de ander.
Er is nog veel meer OTT dan het over mensen praten.
Ik zeg dus inderdaad dat er wel over betrokken mensen word gepraat maar ik vind dat de inhoud wel mee valt. De keuze om dit via OTT te willen doen of PM ligt bij degene zelf. Soms heeft het ook een zelf regulerend effect in een groep. Net zoals je de keuze heb wel of niet te reageren. Beheer heeft weer de keuze om drastische maatregelen te treffen indien nodig.
Als iemand wel of niet notificatie aan heeft staan ligt aan degene zelf. Deze keuze is geheel vrij.
Laten we het beestje gewoon een naam wat ik denk dat je irriteerd. Bertus is heel goed in staat om zich zelf te verdedigen en zo niet dan treed er hopelijk zelf regulatie op door andere leden waar aan jij nu ook een beetje aan mee help.